Voorraad kolven

<p>Ik kolf sinds 1 week een uur na de voeding.</p><p>Ik kolf alleen maar 60 ml. Lijkt mij een beetje weinig vooral als ik straks weer moet werken. Dan heb ik wel aardig wat nodig.</p><p> </p><p>Iemand tips?</p><p>Extra kolven is helaas geen optie, met mijn andere zoontje van 15 maand die het al niet leuk vind als ik zijn broertje aan de borst heb:)</p>
 
Waarom heb je zo'n voorraad nodig als je gaat werken? Het lijkt mij dat je voeding voor 1 dag nodig hebt, dus 3 voedingen? 
Ik had voorraad voor 1 dag en dan kolfde ik op mn werk genoeg voor de volgende dag. Misschien lukt het daar beter als je ontspannen kan zitten zonder kinderen om je heen?
 
Aha, ik zou daar nog niet te onzeker ovrr zijn.  Het kan natuurlijk zo zijn,  maar nu de stress erover is onnodig denk ik. Zorg dat je vooraf weet waar je kunt kolven enzo. Dat dat een fijne plek is waar je ontspannen kunt zitten.  Zorg ook voor filmpjes van je baby (geen probleem lijkt me haha) en desnoods waar hij huilt. Dan komt je toeschiet reflex ook beter op gang. 
Heel veel succes en dikke knuffel,  komt goed!
 
60cc een uur na de voeding is heel netjes! 


Zoals gezegd heb je eigenlijk alleen voor je eerste werkdag voorraad nodig, maar een klein beetje extra kan wel rust geven. 


Heb je al berekend hoeveel je in een flesje gaat geven straks? Dus hoeveel je nodig hebt? 


Is het kolven op je werk goed geregeld of geeft dat stress?
Probeer je niet te druk te maken over het kolven straks. Weet dat veel vrouwen een keer extra moeten kolven om genoeg voeding te hebben, bijvoorbeeld 4x kolven voor 3 voedingen. En de eerste dagen is het wennen, dus geen zorgen als je dan niet  genoeg kolft, geef jezelf even tijd om te wennen!
 
Terug
Bovenaan