voorraadje gratis pampers inslaan ?

Hoi,

ondertussen heb ik al een hele stapel kortingsbonnen voor gratis pampers ontvangen, maar deze zijn geldig tot 31 december 2009. Aangezien ik uitgerekend ben op 30 november, wil ik natuurlijk optimaal kunnen profiteren van deze geweldige kortingen. Maar .,...

Nu heb ik 4 pakken pampers maat 1 ingeslagen.
Dat moet vast genoeg zijn voor dit jaar...
Maar nu heb ik bonnen voor 11 pakken pampers en weet niet hoeveel ik in welke maat moet gaan inslaan.

Met een beetje gemiddelde baby, hoeveel pakken van maat 1 en 2 ben je nodig ? Misschien ook maat 3 ?

Heeft iemand hier ervaring mee ? Het is natuurlijk zonde om de bonnen niet op tijd in te leveren, maar een stapel over van een te kleine maat is ook niet echt voordelig ?

HELP ME

Mijn dochter woog bij de geboorte 3280 gram, gemiddeld dus. Ze groeide ook gemiddeld. Bij haar heb ik ongeveer 4 weken maatje 1 aangedaan. Ongeveer 8 luiers per dag. ongeveer 225 luiers dus.

Toen heeft ze zo'n 2 maanden in maatje 2 gezeten, ik denk gemiddeld zo'n 6 luiers per dag..... ongeveer 350 dus.

Ik zet het maar even zo neer, want je hebt er niet bijgezet of je gewone pakken hebt gehaald, of van die jumbo pakken.... Scheelt nogal natuurlijk....

Maar je kan natuurlijk altijd maatje 3 inslaan, zolang je een pak pampers niet openmaakt kun je het toch wel bewaren. Liever een voorraadje 3 terwijl je kindje nog 2 draagt dan andersom.....

mijn zoontje was bijna 6 pond bij de geboorte heb ook ongeveer 4 weken maat 1 gehad,
ik gaf eerst borstvoeding en toen had ik wel 10 luiers op een dag nodig, daarna heb ik ook ongeveer 5 weken maat 2 gebruikt,
nu zit hij al heel lang in maat 3

doe gewoon van alles en nog wat.
paar pakken van nr2 en nr 3 iets meer.
desnoods doe je ook nr4 geef dat.
ik heb dat ook gedaan van alles wat gekocht.
was heet bijv.3 halen 2 betalen.sloeg ik het in.
ik had alleen maar nr2.
heb bij de 2de kind 1 pak gebruikt van nr1.
gr marjan

hamsteren !!!! hahhahah

Bedankt meiden !

Ik heb een voorraadje van dik 200 stuks maat 1 liggen dus eerst nog eens zoveel in maat 2 aanschaffen

En de rest zal ik opmaken aan maat 3 !

Ik kan idd altijd nog bijkopen als er teweinig is, en niemand wil te veel van die best wel dure dingen in de kast laten liggen !

Terug
Bovenaan