voorspellende gave

A

Anoniem

Guest
Nou, zou mijn zoontje een voorspellende gave hebben? Ik moet er eigenlijk wel heel hard om lachen. Vanmiddag uit het niets zei hij dat hij iets had voor zijn zusje??? (hij heeft alleen een broertje). Toen ik even doorvroeg, zei hij dat ik 2 babies in mijn buik heb.

Nog anderhalve week wachten en dan weten we of hij gelijk krijgt wat betreft het zwanger zijn.

We zullen zien.

Ik hoop dat je zoontje gelijk krijgt. Duim voor je!!
Succes met afwachten..

Hopen dat hij het goed heeft!!! Mijn meidje zei laatst ook ineens mama baby buik! Ze is bijna 2 en dan dit! Erg leuk!! Helaas had zij toen ongelijk, hopelijk heeft jouw zoontje het wel goed! Wanneer is je nod?

Liefs ciomama

wie weet heeft hij gelijk, en mocht hij gelijk hebben dan lig je echt in een deuk volgens mij hahaha.

Ik hoop het voor je

Liefs kim

hihi tja zeggen altijd kinderen en dronken mensen vertellen de waarheid. zou toch mooit zijn. en ben je klaar voor een tweeling :)

een tijdje terug had mijn dochter het ook uit het niets opeens over een brusje (ja de ene keer zei ze broertje de andere keer zusje), maar helaas toen niets. zijn alweer een half jaar verder. (in jan wel zwanger geweest maar ging helaas mis). ze heeft het alweer een tijdje niet over gehad, maar is er de laatste tijd wel weer mee bezig. (uh net drie en ze wou weten waar baby's vandaan komen pfff)

succes met wachten, ik zit ook op het bankje tot volgende week

Goh, wat bijzonder!! Ben benieuwd! Wat zou dat leuk zijn zeg!

Terug
Bovenaan