Voorspelling

A

Anoniem

Guest
Hai,

Wat ik mij eigenlijk afvroeg, kennen jullie de chineese voorspelling en
hebben jullie er eigenlijk rekening meegehouden wanneer jullie gingen klussen om voor een jongen of voor een meisje zouden gaan.
En kwam die voorspelling uit??
Ik weet wel dat het helemaal niks uit maakt wat het is als het maar gezond is, maar ik ben zo benieuwd of ik de enige ben die daar wel over nadenkt

Liefs van een trotse mama

hoi,

ik heb er nooit rekening mee gehouden.
ik kreeg hem toevallig vandaag toegemaild, dus ik kijken, het zou een jongentje moeten zijn deze keer. dus ik meteen kijken of het klopt bij de vorige.
dat zou een meisje geweest moeten zijn en is toch echt een jongen! en ik weet dus niet hoever het klopt, of dat ik gewoon een uitzondering ben!

groetjes dimka

Ik heb de chinese kalender in het boek van prenatal zien staan en bij ons klopt het inderdaad. Maar ik heb er geen rekening mee gehouden in de babykamer. Ik had de kleuren al uitgekozen voordat ik wist of het een jongetje of meisje zou zijn.
Ik zou in ieder geval niet op de kalender afgaan. Als je wilt weten wat het wordt kun je beter een echo laten maken.

hoi, bij de eerste klopte het (jongen) bij de tweede zou het een meisje worden, maar indien het niet stieken toch een tweeling is, is het volgens de 20 weken echo onmiskenbaar weer een jongen. dus zou gewoon afgaan op de echo's of afwachten wat voor een wonder er dadelijk (nou ja over een aantal weken) in je armen ligt.
groetjes linda

oja de babykamer hadden we al vrij neutral met een berenthema ingericht dus kan eigelijk wel voor beide, dus daar hadden we niet veel aan veranderd als het wel een meisje had geweest.

hoi trotsemams,

wij hebben ons hier absoluut niet mee bezig gehouden.
ik heb het wel opgezocht.
volgens de chinese voorspellingen krijgen wij een meisje.
de echo wees uit dat het een jongetje is, dus klopt niet bij ons.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan