voorstel redactie

hoi redactie
waarom gaan jullie niet het systeem invoeren met inloggen wordt hier langzamerhand erg moe van dat er mensen zijn die hier een forum aardig verzieken en daarmee bedoel onvolwassen gedrag. zo kun je het een en ander beter in de hand houden en iemand die zich niet aan de gedragsregels houdt er ook niet meer in te laten.
want kennelijk is men hier niet volwassen genoeg. nog de vraag die ik me vaak stel dat zulke mensen ook kinderen hebben of willen krijgen of zwanger zijn daarbij heb ik mijn grote vraagtekens??????????
liefs mij
 
Ja een beetje jammer allemaal!!
Ik kom nog niet zo lang op dit forum,zat altijd op het dreumes forum maar kan nu tot mijn vreugde met jullie mee kletsen.Het valt mij ook op dat er hier soms erg onaardig gereageert wordt en schrik daar wel eens van.Mijn idee is,als je niks aardigs of behulpzaams te zeggen hebt,zeg dan gewoon niks.Zit toch niemand op te wachten!?
Groetjes Liel
 
hallo
toen ik hier (nu al bijna 9 maanden geleden) hier kwam was t net zo erg al dan niet erger en heb ik ook geregeld mailtjes naar de redactie gestuurd of ze hier niet iets aan kunnen doen
door middel van inloggen ofzow maar kreeg als antwoord dat het niet mogelijk is omdat het een openbaar forum is
jammer maar helaas
maar er zijn ook damens hier op hey forum die een vrag iet durven te stellen met een naam er bij en dat kan ik ook wel begrijpen
t beste wat je kan doen is gewoon door die domme antwoorden heen lezen en proberen om zelf aardig te blijven
 
Op zich jammer dat er mensen zijn die een forum op die manier kunnen verzieken.
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer een voordeel dat het een openbaar forum is, dat maakt het laagdrempeliger om mee te lezen en te reageren.

Volgens mij is het het beste om niet te reageren op vervelende teksten: waarschijnlijk is het die lui alleen te doen om te provoceren en lachen ze zich rot om al die zwangere vrouwen die over de zeik gaan van hun tekst. Ik denk namelijk dat er inderdaad mensen tussen zitten die niet zwanger zijn en ook niet zwanger willen worden.
 
Terug
Bovenaan