Voorstel rondje en wachtbank info

Haai lieve meiden, omdat iedereen zo enthousiast was leek het me wel leuk om een lijstje te maken waarop iedereen zich voorstelt. Vul lekker aan zal ik zeggen! en als ik tijd heb dan werk ik m bij. Iedereen veel succes!!!

Aslan: leeftijd ? Drie jaar bezig. Na een aantal mislukte Clomid-pogingen  
                    nu de eerste ronde met Puregon / Pregnyl gehad (dus zonder inseminatie!).    
                  NOD is 9 april!

Cenn   :   NOD 12 april

Bloempje777: 25 jaar, ongeveer 11/2  jaar bezig,  heeft een  dubbele baarmoeder en
                                          krijgt een kijkoperatie

Indy         : leeftijd?  ruim 2 jaar en vier maanden "bezig". Heeft  vierde iui   gehad.
                        En zit dus op de wachtbank:   NOD is dus 17 april.

Kleintje:  28 jaar, 2 jaar en 2 maanden bezig, 12 januari kijkoperatie :  eileider    
                           gevuld  met vocht deze is afgelopen vrijdag verwijderd dmv een
                        l aprascopistische operatie en eind deze maand ga ik beginnen met ivf

Kippie72:  33 jaar, zijn ruim 3 jaar bezig,Ik spuit Gonal F en straks Pregnyl.
                                als het goed is deze week de eerste IUI, dus    NOD: geen idee.

Pleun           : 31 jaarm, 20 maanden bezig 1e IUI achter de rug met Clomid en Pregnyl
                                NOD 14 april

Saartje     :  31 jaar, 4 jaar bezig, 2  operaties achter de rug ivm endometriose,  IUI
                               nummer 1 net begonnen.
                              NOD: geen idee want zeer onregelmatige cyclus en nog geen hormonen  
                            deze ronde..

Silvia R   :  26 jaar,  juni ben ik 2 jaar van de pil af. Heeft endometriose,  schijnt  een  
                            cyste te hebben  6 bij 6 in  een eierstok. Hierdoor springt er wel een
                              eitje  maar is deze van slechte kwaliteit. Ook het zaad van mijn man is
                              zeer traag. Half januari een kijkoperatie gehad en toen is de cyste
                              geknapt. Nu moet ik aanstaande maandag dus opnieuw om de cyste
                              helemaal leeg te pellen en verder te kijken of er belemmeringen zijn.
                              Afhankelijk hiervan wordt het traject van IUI ingegaan of IVF

Het wachtbankje van April (NOD dagen na een poging)

Aslan   9 april
Cen         12 april
Sjan       14 april
Pleun     14 april
Indy       17 april

hoi ,
goed idee zo'n voorstel rondje, zal me ook even voorstellen.
ik ben Nathalie 26 jaar, 16 maanden bezig voor ons eerste kindje.
5 pogingen met clomid waaronder nu 2 (misschien 3) eisprongen.
gebruik ook parlodel i.v.m. te hoog prolactinegehalte.
nod:   ?

groetjes Nathalie.

Hi lieve meiden, ik moet eerlijk zeggen...het wordt gewoon gezellig op dit forum en dat terwijl we eigenlijk allemaal regelmatig in een dipje zitten! Ik voelde me eerst niet zo prettig om op dit forum  te reageren, maar merk nu dat ik het echt leuk ga vinden en met jullie allemaal meeleef.

En kijk nu iedere dag even of er nog nieuwtjes zijn. Tot 2 maanden terug had ik nog nooit van IUI gehoord en nu heb ik zelf de eerste behandeling al achter de rug, het kan snel gaan zie je wel.

Nogmaals tot horens en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs, Pleun

Hé sjan,

Goed initiatief!
Ik ben trouwens 24 jaar.
Ben gisteren ongesteld geworden (ver voor mijn NOD), ga morgen weer beginnen met spuiten en weet dus nog niet wanneer mijn volgende NOD is.

Liefs Astrid

He Sjanneke,

Wat een goed initiatief. Is wel leuk en ook nog handig (en bovendien heb jezelf nu even wat afleiden om je wachtweekjes te doorstaan).

Mijn leeftijd ontbrak inderdaad nog:
Ben (nog) 31 jaar en word volgende maand 32
Ben officieel "bezig" vanaf januari 2004

Groetjes Indy

Hoihoi,

Hier wat gegevens van mij:

28 jaar, ronde 31, na 3 IUI behandelingen met Clomid, man mindere zaadkwaliteit, nu

een rustperiode van de behandelingen, juni  4e IUIbehandeling, anders IVF,  deze periode  thuis bezig met ovulatietesten dus zonder Clomid, NOD 22 april

Leuk idee!

Dikke knuffel voor iedereen, Britt

Hoi hoi,

Idd een heel goed idee! En wat een berichten de afgelopen periode. Ben een poosje alleen aan het meelezen geweest maar ga nu weer actief er in mee, daarom ff voorstellen voor degenen die mij niet kennen:
Scorpy, 28 jr.  
>3 jr bezig. Sinds afgelopen oktober in MM. Ondertussen alle reguliere onderzoeken gehad + baarmoederfoto.
Ltste NOD  5 april . Zit er dus nog midden in.
Laprascopie op 11 april en  dan vanaf volgende NOD start IUI (JOEHOE)  met  Gonal-F en Pregnyl. Ben daar heel blij mee want voor mijn gevoel gebeurt er dan pas echt wat. Dus .
Liefs Scorpy  

Terug
Bovenaan