voorstel rondje

hey mama´s (to be),

ik zal me ff voorstellen,
ik ben marleen,ben 25 jaar en zit nu in mijn 8e week, ik ben op 9 januari uitgerekend.

ik heb een lastige situatie,de 'vader' van het kindje heeft de relatie verbroken toen hij hoorde dat ik zwanger was, en hij wil ook niets met het kindje te maken hebben, hij wil t gewoonweg nie erkennen!!

nu is mijn vraag is der iemand( ik hoop voor jullie van niet) die er ervaring mee heeft??

tnx al lot
kuss leen

Welkom allereerst en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Maar daarnaast ook sterkte en succes nu je er alleen voor staat! Lijkt me heel heftig.
Hoop dat je andere mensen dichtbij je hebt staan die je kunnen helpen.....

Hoop dat we je via dit forum digitaal kunnen helpen.....
nogmaals succes
gr. Blije Mama van 3

Hoi Leen!

Wat een moeilijke situatie zeg, ik hoop ook voor je dat je mensen om je heen hebt die je kunnen en willen steunen!

Natuurlijk wel van harte!
Ik hoop voor jou dat je ondanks de situatie toch kunt genieten van de zwangerschap, want het is zoiets bijzonders.....
Heel veel succes en tot horens op het forum....

Liefs!

hey meiden

dank jullie voor jullie lieve reacties :)
het was idd onverwachts en ja daar is mijn ex dus erg van geschrokken blijkbaar....
naja ik ga er in ieder geval t beste van maken! en ik denk maar zo hij gaat iets missen!

kuss leen

Aller eerst van harte gefeliciteerd! Ik heb zelf geen ervaring met zo,n situatie maar hopelijk heb je mensen in je nabije omgeving die je kunnen steunen. Toch hoop ik dat je wel kunt genieten van je zwangerschap.

Groetjes meryl

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend vervelend dat je in een rotsituatie met de vader zit, maar idd, hij gaat een hoop missen! Goed van je om t positief te benaderen zeg, en hopelijk heb je veel steun aan je familie/vrienden enzo. Geniet er zoveel mogelijk van!

Liefs, Sandra

Terug
Bovenaan