Hoi, ik ben Tatjana en ik ben 30 jaar. Oh, wat klinkt dat oud. Al bijna 31. Mijn man en ik hebben een zoon van 4 jaar. Wat volgens de gyn een wonder is, want ik kan niet zonder medicijnen zwanger worden volgens haar. We zijn nu 2 jaar bezig.
Het probleem ligt aan mij. Als ik al een eisprong had dan was hij vaak niet goed. Dus eindelijk mocht ik met Clomid beginnen eind December. De 3de dag was ik zo emotioneel als wat. Ik huilde om niets en dan ook nog 2 uur lang.
Ik heb donderdag progesteron laten prikken. En donderdag heb ik mijn NOD dag.
Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die bijverschijnselen hebben???
Ik heb last van mijn borsten. Als ik eraan kom of ergens tegen aan kom, soms ook zomaar even. En ik ben s'avonds tegen 5.30 moe. 3 Dagen geleden lag ik om 6 uur te slapen op de bank. Nou daar heb ik normaal geen last van.
Ik vroeg me af of dat bij Clomid hoort?????
Ik vind het enorm prettig dat ik met andere meiden kan kletsen over zwanger worden, ik moet wel oppassen dat ik niet verslaafd wordt. Dat was ik namelijk met de zwangerschap van onze zoon wel.
Groetjes Tatjana
Het probleem ligt aan mij. Als ik al een eisprong had dan was hij vaak niet goed. Dus eindelijk mocht ik met Clomid beginnen eind December. De 3de dag was ik zo emotioneel als wat. Ik huilde om niets en dan ook nog 2 uur lang.
Ik heb donderdag progesteron laten prikken. En donderdag heb ik mijn NOD dag.
Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die bijverschijnselen hebben???
Ik heb last van mijn borsten. Als ik eraan kom of ergens tegen aan kom, soms ook zomaar even. En ik ben s'avonds tegen 5.30 moe. 3 Dagen geleden lag ik om 6 uur te slapen op de bank. Nou daar heb ik normaal geen last van.
Ik vroeg me af of dat bij Clomid hoort?????
Ik vind het enorm prettig dat ik met andere meiden kan kletsen over zwanger worden, ik moet wel oppassen dat ik niet verslaafd wordt. Dat was ik namelijk met de zwangerschap van onze zoon wel.
Groetjes Tatjana