Voorstellen:D

Hoi hoi,

Zal me ff voorstellen,
ik ben zwanger van ons 2e kindje, 5, 4 dagen op dit moment, we hebben een dochter (fleur) van 17 maart 2010 (bijna 1 dus...) Ik ben op 1 november uitgerekend.
Moet zeggen dat ik het nu veeel spannender vindt als van de eerste!
Maar ik heb al vanaf 4 weken last van ochtend misselijkheid...:S bij fleur had ik dit ook...alleen toen pas vanaf week 6 a 7..Maar goed die tijd komen we ook wel door..
Morgen eerst maar eens de verloskundige bellen voor de intake...officieel krijgen we pas met 12 weken de eerste echo...maar ik denk dat ik rond de 9 weken al een echo laat maken..dan is die onzekerheid ook weg!

Liefs Liesbaby

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Het is nu mijn vierde zwangerschap, de tweede is helaas rond twintig weken fout gegaan, maar ik vind het ook nog steeds erg spannend.
Hoe krijg jij het voor elkaar met negen weken een echo te krijgen?

Gefeliciteerd! Ik ben 7 november uitgerekend dus we zitten ongeveer op dezelfde hoogte! Heb in week 8 mijn eerste echo (30 maart) heeft de VK zelf voorgesteld. Ben er mega zenuwachtig voor. Wil zo graag dat het allemaal goed gaat! Ben alleen moe, en heb wat buikkrampen. Geen misselijkheid, terwijl 'ze' zeggen dat als je misselijk bent het een goed teken is. Hmmm, niet misselijk is dan niet goed? Afwachten maar (wat duurt de tijd lang!!) Het is mijn eerste dus allemaal wat nieuw en spannend...
Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan