Voorstellen en diabeet

Hallo mensen, Ik ben Linda Kramer woon in Hilversum,
Ik ben bijna 22 jaar. En heb (nog) geen kinderen.
Sinds mijn 2de levensjaar heb ik diabetes. We lopen sinds 2 jaar ziekenhuis af en aan omdat we een kinderwens hebben. Als je diabetes hebt moet je eerst ‘groen’ licht krijgen van je internist. Wij hadden afgelopen januari oranje licht gekregen. En daarom zijn we maar vast gestopt met de pil. Vandaag ben ik 7 weken zwanger. Niet helemaal volgens de planning dus. Maar super gewenst. We zijn 10 januari 2012 uitgerekend. Hopelijk gaat alles goed met mijn diabetes tijdens de zwangerschap. Anders is het gevaarlijk voor ons kindje. 19 mei 2011 hebben we de eerste echo gehad en het hartje klopte en zag er goed uit. 3 juni moet ik weer. Omdat ik dus diabeet ben moet de bevalling rond de 38 ste week worden ingeleid. Als ik van die datum uitga ben ik 27 dec 2011 uitgerekend. Ben ik dan een December of een Januari mama?? Liefs Linda

Hoi hoi,

nou, ik vind je een januari mama hoor, veel te gezellig ;-)
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, helemaal super! Ik was ook 21 jaar toen ik de eerste kreeg, echt heel leuk om jong moeder te zijn..... Inmiddels is de vierde op komst en genieten we volop van ons jonge gezin!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat het, ondanks je diabetes, allemaal goed mag verlopen.
Maar ik begrijp dat je goed onder controle staat, dus dat moet wel een fijn gevoel geven; je bent in goede handen!

Liefs!

Je bent gewoon een januari mama hoor.

Het gaat er meer om dat je ongeveer qau stadia gelijk loopt met ons. Dat bij jou twee weken eerder ingeleid moet worden heeft niets met de groei van je kindje te maken. Je hoort gewoon bij ons hahaha.

Ik wens je een fijne zwangerschap toe

Knuff Inneke

Allereerst van harte gefeliciteerd en welkom hier!!

We hebben dezelfde uitgerekende datum, 10 jan. a.s. maar zie ook dat jij toch eerder gaat bevallen.

succes met je zwangerschap.
gr. blije mama van 3

Terug
Bovenaan