voorstellen en een vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben helemaal nieuw op de forum. Ik ben annika en 28 jaar.
Ik zit met de volgende vraag.
Anderhalf jaar geleden werd ik wat overwerkt, ik ben nooit helemaal gestopt met werken. Ben altijd halve dagen blijven werken. Nu ben ik sinds oktober weer volledig aan het werk. dit houd nu in 28 uur per week. Het enig wat ik nog niet draai zijn de nachtdiensten. En dat ik nog altijd rekening hou met niet teveel dingen op een dag plannen  enz.
Nu hebben wij al een tijdje een kinderwens. Zou het hier nog te vroeg voor zijn? teveel stress misschien een zwangerschap en een kindje opvoeden?  Nog meer mensen die met dezelfde vragen zitten?

Groeten annika

hoi hoi

ik heb je verhaal gelezen en ik kan me een beetje indenken.
meid doe wat je hart je zegd. als je er klaar voor bent dan ga er gewoon voor want als je relatie sterk is en je verlangen groot dan kom   je er samen met je mannetje wel doorheen. waar je wel aan moet denken is dat een kind een hele verantwoordelijkheid met zich meeneemt en dat jij ten alle tijde op de tweede plek komt en je kindje op nummer 1. ook kan het zoals bij mij een opgave worden als je niet snel zwanger word dus denk erover na en doe wat je gevoel zegd.

succes x kim

Hallo kim,

Bedankt voor je reactie.
Fijn om te horen. Natuurlijk heb ik heel goed nagedacht over de verantwoordelijkheid en hoe ons leven door het krijgen van een kindje zal veranderen. Ik denk dat iedere ouder in spe dit zou moeten doen.
Mijn gevoel zegt dat het nu gewoon heel goed gaat en dat ik het zou kunnen, maar het blijft lastig. Misschien moet ik ook gewoon nog even wachten, maar wanneer ben je er dan echt klaar voor?  
Volgens mij blijft dit altijd spannend en ook best een beetje eng.
Maar het lijkt me daar tegenover GEWELDIG! Ik heb altijd al kinderen gewild.

Groetjes bianca

o haha, sorry bianca annika is mijn naam. Ik gebruik nog wel eens mijn tweede naam als ik voor het eerst ergens kom. Ik ben dus nog steeds dezelfde.

Terug
Bovenaan