voorstellen en een vraag

Hallo!

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar nu heb ik toch maar bestloten om me eens officieel voor te stellen. Ik ben Nicole 23 jaar en moeder van Delani (meisje 15-01-2006)
Na haar geboorte wilde ik weer zo snel mogelijk zwanger raken, maar een menstruatie bleef echter uit. Nu blijkt dat ik zelf geen eisprong (meer) heb. Ik ben nu bezig voor de 3e keer met clomid 100mg. Afgelopen donderdag heb ik een pregnyl spuit gehad. Nou is mijn vraag: Stel nou dat ik misschien idd zwanger ben, vanaf wanneer kan ik dan testen?
Omdat er natuurlijk in die spuit het HcG hormoon zit kan ik ook niet te vroeg testen. Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Nicole

Hoi!

Ten eerste welkom hier!
Bij ons in het zh werd gezegd dat je niet eerder moet testen dan 3 weken na je Pregnylinjectie. Dit idd door het HCG wat nog in je bloed kan zitten en je dus een verkeerd testresultaat kunt krijgen. En dat zou natuurlijk erg pijnlijk zijn!

Heel veel succes!

Liefs,

Ginger

Bedankt!

Bij mij in het ziekenhuis hadden ze er namelijk niets over gezegd. Alleen dat ik niet te vroeg moest testen. Als ik het niet had geweten had ik gewoon 2 weken na die spuit een zwangerschapstest gedaan. Ik zit idd niet op een verkeerde uitslag te wachten.

De vorige keer werd ik op de dag af 2 weken nadat ik die spuit had gekregen ongi. Dus als de menstuatie  nu uitblijft weet je tog eigenlijk al genoeg, ofnie?
Ik weet alleen dat ik gek word van al dat wachten. Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan