Voorstellen en gelijk een vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden ik wil me eventjes voorstellen ik ben Daphne en ik ben 26 jaar.
Ik en m'n man zouden graag een 2e kindje willen en zijn hier dus ook voor aan het klussen.
Nou is ons eerste kindje via de mmm gekomen en nu is mijn vraag eigenlijk.
Ik ben net gestopt met de pil, maar ik heb echt alleen maar 3 druppels en een klein beetje bloed verloren, terwijl ik normaal als ik mijn periode heb toch echt wel 3 tot 4 dagen bloedverlies heb.
Ook ben ik de laatste tijd erg moe en heb ik een beetje last van mn borsten.
Wat zouden jullie doen?
Ik durf niet te testen, ik ben erg bang dat dit toch negatief zal zijn omdat we voor ons eerste kindje ruim 1,5 jaar in het ziekenhuis gelopen hebben.

Liefs Daphne

Even afwachten? Wanneer is je Nod? En anders gewoon een testje. Leuk of minder leuk. Het geeft je wel enigzins zekerheid....

Succes met ke keuze en welkom op het forum.

Liefs

Ja wanneer mijn NOD is weet ik eigenlijk niet, wel weet ik dat ik in de periode van mijn placebo pillen,
De periode waarin je eigenlijk je onttrekkingsbloeding moet hebben ik totaal geen bloedverlies had.
En een aantal dagen later (lees 1 week ong.)
Echt minimaal bloedverlies had als je het al eens echt bloedverlies zou kunnen noemen ik had aan 1 hooguit 2 ob's genoeg.
Ik denk dat als ik me van de week nog zo voel er toch eventjes een testje tegenaan gooi.

Liefs Marielle

Misschien kun je samen met de andere dames die een dezer dagen nog moeten testen ff naar de KV gaan hihi.

Ik zou zeer zeker even een tesjte doen.

Nee heb je, JAAAA kun je krijgen toch??

Haha ja inderdaad misschien massaal gezamelijk de kruidvat testen kopen haha. Maar inderdaad nee heb je en ja kun je krijgen. Liefs Marielle Daphne
(Daphne is mn doopnaam vandaar)

Hoi Daphne,

Ten eerste welkom hier!

Als je pas net gestopt bent met de pil, zou ik er vanuit gaan dat je lichaam nog flink aan het ontpillen is. Ook hierbij kan je menstruatie uitblijven of, in jouw geval, erg minimaal zijn. Een testje er tegenaan gooien kan natuurlijk, maar houd er wel rekening mee dat het zeer waarschijnlijk ontpillen is.

Succes!

Liefs Daisy

Hey meiden ik had nog een testje liggen en deze heb ik vanmorgen gedaan, maar naast de controle streep blijft het echter spierwit.
Het zal dan inderdaad wel ontpillen zijn denk ik,
al ben ik maar 2 maandjes aan de pil geweest.
Maar goed die stoffen zullen toch je lichaam uit moeten.

Liefs Daphne

Jammer meid! Maar je weet nu wel waar je aan toe bent! Hoe lang je aan de pil bent geweest, maakt voor het ontpillen niet zoveel uit.

Succes en dat je msar snel een positieve test mag hebben!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan