Voorstellen en meteen een vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben Noor, 30 jaar en begin januari 2006 gestopt met de pil.
Helaas is het ons nog niet gelukt om zwanger te raken. We zijn bij de huisarts geweest en mijn vriends "visjes" zijn geteld, dat was gelukkig allemaal goed. Toen moesten we beslissen of we doorgingen naar de gyn, ik vond het toch wel een hele stap, het hele "romantische" idee van zwanger raken gaat er dan wel af. Maar goed, ik heb 2 maart de eerste afspraak bij de gyn. Diezelfde avond gaan we op wintersport dus das wel fijn, heb ik tenminste afleiding mocht er iets niet goed zijn.

Nou heb ik deze cyclus iets geks. Ik heb normaal cycli van minimaal 27 dagen. Nu werd ik na 24 dagen al ongi, ben nu 2 dagen ongi geweest en het stopt alweer. Heeft iemand van jullie dat ook gehad en dat bijv. besproken met de gyn? Betekent het dat je geen eisprong hebt gehad misschien? Hoop dat iemand er meer over weet!

Groetjes en iedereen succes/sterkte met alles!

hoi noor,

ik denk zelf dat de oorzaak niet ligt bij het geen eisprong hebben.
het kan ook komen doordat  naarmate je  ouder wordt je menstruatie lichter wordt.
bij mij is dat in ieder geval wel het geval.(ben 33)
ik dacht in eerste instantie, ohjé ik ga toch niet al in de overgang.......
maar  dat was het gelukkig niet.  
persoonlijk ben ik soms ook een paar dagen eerder.
maak je er niet te druk over.
het lichaam kan soms zo wisselend reageren.
en vraag het anders voor de zekerheid tijdens je gesprek met de gynecoloog.
(en als je niet kunt wachten, bel je even)

groetjes, jana.

Hoi Noor,

Welkom op het forum.
Tis idd zo dat het romantische er af gaat als je naar de gyn gaat. Maar ja, we moeten toch wat hè. Met je menstruatievraag kan ik je niet helpen. Bij mij wil het ook wel eens wisselen, maar een echte reden is er niet. Je lichaam veranderd in de loop der jaren en je menstruatie veranderd mee, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Succes bij de gyn! Die kan je vast helpen!

Groetjes, Kippie.

Terug
Bovenaan