voorstellen en pukkels

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik lees regelmatig met jullie mee, maar ik zal me even voorstellen. Ik ben dees, heb een zoontje van bijna 15 maanden (25 juni 2004). Wij zitten nu in de 3e ronde voor een broertje of zusje voor onze kleine bink. 13 september of 14 september is mijn nod datum, normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen, maar de laatste keer was het 29 dagen. Dus vandaar dat het ook woensdag kan zijn. Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik een aantal pukkels op mijn gezicht krijg/heb. Ze zijn nog niet door.. ook doet mijn buik vervelend en voel ik me een beetje weeig.
Ik zei tegen mijn vriend dat het een voorteken kan zijn van mijn menstruatie. hij zei dat het ook een voorteken kan zijn van zwangerschap. ik gisteren op internet gezocht en ja hoor door veranderende hormonen kan je bij een zwangerschap ook last krijgen van acne. Hebben jullie als je ongesteld moet worden last van pukkels?
We wachten in spanning af of ik ongesteld wordt of zwanger ben.

groetjes,
Dees

haalo dees,

ik ben sinds maart van de pil af, en heb als sinds april last van puistjes! en als mijn nod er aan komt ook iets meer! erg irritant, maar ja hhort er bij denk ik!

liefs wilma 22jr ronde 5 1e kindje

Hé Dees,
Welkom hier! Ik heb altijd wel rond mijn periode pukkeltjes gehad maar sinds ik gestopt ben is het wel erger geworden.
En een week voor mijn nod is mijn toppunt haha! Mijn décolleté is ook een plek waar ze graag zitten met z'n allen.
Veel succes!
Groetjes van suus (29) 1e kindje,  ronde 8.

Grappig (nouja!), mijn decolleté lijkt ook wel een maanlandschap .
Ook sinds ik gestopt ben met de pil.
Is  dat @#$-ding toch ergens goed voor geweest achteraf.

Zon en zee heeft me wel goed gedaan deze maand trouwens!!  Twas nu veel minder dan anders. En wat dacht je van   een krentenbaard??
Keep on smiling...

Terug
Bovenaan