Voorstellen en vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Laura, 22 jaar en sinds 2 maanden gestopt met de pil. Een keer 'nep' ongesteld geweest denk ik (gewoon hetzelfde als toen ik de pil wel slikte) en nu maar afwachten. Geen idee wanneer mijn eisprong is, ga er nu maar vanuit dat het 14 dagen na de eerste dag van mn ongi is..en daar hebben we het maar op gegooid :)

Nog wel een vraag..Mijn vriend en ik hebben zeker een jaar met Clamydia rondgelopen, zonder het door te hebben! Toen ik de dokter toen (3 jaar geleden) vroeg of ik onvruchtbaar kon zijn zei hij: Tja daar zul je pas achterkomen als je het probeert! Dat speelt dus wel de hele tijd door mn hoofd..Iemand hier ervaring mee?

Verder superleuk en interessant forum, ga hier veel tijd doorbrengen :)

Wat vervelend zeg dat je een jaar met Clamydia gelopen heb. Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wens je wel heel veel sterkte toe.

Gr. Astrid

Hoi Laura,

Dat is vervelend ja, want je weet niet in hoeverre het nu mogelijk/ onmogelijk is door evt littekens en verklevingen. Maar 1 troost, een vriendin van mij heeft er 2 jaar mee gelopen en die heeft gewoon een baby nu hoor!

Positief denken! :)

Hallo Laura,

Ik heb het ook gehad, weet alleen niet precies hoe lang ik ermee gelopen heb, maar iig anderhalf jaar.
En ook ik kreeg te horen dat je verminderd vruchtbaar kon zijn....
Wij zijn na 5 maanden zwanger geraakt van ons eerste kindje en ik ben nu 14 weken onderweg!
Ik ben ervan overtuigd dat het bij jou ook goed komt!

Succes!

Bedankt voor jullie reacties! Dat geeft moed, DaanenRalf, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Bedankt voor jullie reacties, dat geeft hoop! Misschien valt het allemaal mee..

Terug
Bovenaan