voorstellen en vraag

hallo mijn naam is judith wij hebben een zoon van
4 en een dochtertje van 10 maanden
ik ben hier even gaan snuffelen omdat ik
even een vraag heb over gijs van 4 dus
hij zit sinds januari op de basisschool
maar is nog niet zindelijk doet wel zijn plas als we het zeggen op de wc of potje maar niet zelfstandig.

nu kwam ik vandaag op school en weer nat
ze sturen hem wel maar dan is het vaak al te laat
nu vond ze dat toch wel erg lastig worden.

hoe gaat dat bij julli kinderen?

Hier ook een zoon die nog lang niet zindelijk is.. vandaag weer 3 natte broeken en dat is een rustige dag.

Mijn zoon is vorig jaar maart geopereerd aan zijn ernstige vernauwing en kon daarvoor niet zindelijk worden.. Maar dat zou nu wel moeten zijn..

Hij heeft ASS misschien komt het hier vandaan.. Maar heb echt geen idee. Bij de uroloog mag je pas terecht als je kind 7 jaar is.. Nou dat is dus nog 2 jaar wachten hier.

Mijn zoon is net 5 geworden.

Ze mogen je zoon niet weigeren hoor! dus wees waakzaam erop. Hier hebben we een regel, 1x in de broek dan een luierbroekje aan.. Anders blijven we aan de gang.

hallo,

ik heb ook een zoontje van 4 en dochtertje van 11 maanden. zoontje van 4 is ook sinds kort zindelijk met plas, door veel positieve aandacht en belonen is het ons gelukt hem op de wc te laten plassen, alleen met poepen is het nog niet gelukt, vraagt dan nog om een luier

He vervelend,
Ken het probleem niet heb een zoontje die wordt in april 5 en een dochtertje die wordt in maart 3 en een zoontje die wordt in maart 1. Mijn oudste was toen hij 3 en half jaar was zindelijk mijn dochtertje van bijna 3 is nu 2 maand zindelijk. Heb geprobeerd positief te stimuleren en absoluut niks te forceren.
Probeer er mee bezig te zijn en hopelijk wordt hij snel zindelijk!!
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan