Hallo, ik ben dus een juni-mama. Al een tijdje actief op het forum maar vandaag kwam ik er pas achter dat deze mamaclub bestond. ja soms ben ik wat traag hihihi. ik ben net vorige week 32 geworden en nu dus 25wkn en 5dagen. Met de kleine gaat alles goed. ze ligt heel diep en de placenta voor dus we hebben wel mooie echo's maar vooral met contouren. Tot nu toe lijkt het een meisje te zijn. Manlief vind dat eng, een meisje is toch enger dan een jongen blijkbaar hihihi. Andere kant komen we er met de jongensnaam niet uit dus een meisje zou mooi zijn. Zwangerschapsklachten vind ik nu wel meevallen maar de combi van werk en zwanger valt me wel zwaar. ik heb de afgelopen 8 weken 4 weken griep en 3 weken blaasonsteking gehad en ik ben nu dus op. de baas gevraagd om minder te werken en nu in afwachting op reactie dus. vind ik heel spannend want ik vind het heel lastig om iets puur voor mijzelf te vragen en tja heeft ook gevolgen voor mijn collegás. deze zwangerschap is wel een les hoe kom ik voor mijzelf op, hoe laat ik dat overdreven verantwoordelijkheidsgevoel los? hoe laat ik sowieso dingen los? hoe zorg ik voor mijn relatie tijdens de vermoeidheid en hormoonwisselingen door? Alles is ook zo spannend. Ik krijg binnenkort weer een agressietraining, maar ik vraag mij af in hoeverre ik mee kan doen. er zitten hele fysieke oefeningen bij om iemand plat te leggen. en onze 10 uursdiensten houdt ik al niet eens vol. over 2,5 week trouwen we, mijn outfit is wel echt met de buik in beeld hihihi, als ik dan toch zwanger trouw dan wil ik ook alles laten zien. feestje doen we pas na de bevalling een keer. Daar had ik nu echt geen zin in, met al die vermoeidheid. De kleine is op 10 juni uitgerekend, de trouwdag van mijn ouders, maar er zitten veel belangrijke data rond die 10e. 21mei is manlief jarig, 27 mei was zijn moeder jarig 28 mei is zijn moeder overleden, 10juni trouwdag ouders, 11juni was zijn vader jarig (overleden) en 22 juni was mijn oma jarig en dan heb je nog vaderdag er tussen zitten en pinksteren, ik ben een echte pinkpopganger. Mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt op 27 mei. Voor mijn gevoel een soort reincarnatie van zijn moeder, nieuw begin en nieuwe start. Helaas heb ik vaak gelijk gekregen met dit soort voorgevoelens en vindt manlief deze voorspelling niet zo leuk. tja we hebben er niet zoveel over te zeggen, het is toch afwachten en die kleine gaat haar eigen gang. maar het maakt het wel extra spannend.Kort samengevat: er is een hele spannende tijd begonnen en ik hoop dat we deze met een brede lach op ons gezicht doorstaan.
Groetjes Sabine
Groetjes Sabine