voorstellen en wie herkent zich in mijn klachten?

Hallo allemaal!
Ik heb gisteren ook positief getest! Gelijk een dikke vette streep, echt helemaal super!!! In september heb ik een miskraam gehad, dus het is nu extra spannend. Ik wil zo graag dat het deze keer wel goed gaat. 23 augustus zou dan ongeveer mijn uitgerekende datum zijn.
Ik heb verschillende klachten en ben zo  benieuwd wie zich in mijn klachten herkent:
Ik heb het gevoel dat mijn borsten als ik 's morgens opsta minder gespannen zijn dan overdag (en ben dan natuurlijk gelijk weer bang). Is dit normaal?
Mijn thermostaat is stuk. Ik heb het of heel koud, of heel warm. In bed kan ik het eerst niet warm krijgen, maar ben ik eenmaal opgewarmd, dan is het ook niet te houden. Ik zweet me helemaal het apezuur!
Ik ben wat misselijk, maar bij mij speelt honger en misselijkheid wat door elkaar. Het is net alsof ik het tegelijk heb, wat eigenlijk dus heel gek is.
Ik heb ook af en toe steekjes aan de zijkanten van de baarmoeder, lijkt wel ter hoogte van de eierstokken. Verder voelt mijn baarmoeder soms wat menstruatie-achtig aan....hmm.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Allemaal gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap!

Groetjes.

Hoi MG,

Ten eerste gefeliciteerd. Erg leuk hoor. Weer een mama er bij. De klachten die je beschrijft zijn normaal. Ga de topics maar eens af en je zult er vele tegenkomen haha. Maak je geen zorgen! en brrr wat hebben we het koud en oef...ook af en toe heel warm hahaha...

Veel liefs en groetjes

Petra

Hoihoi,
Gefeliciteerd met je   zwangerschap!
Die klachten zijn heel herkenbaar, ook het misselijk zijn en toch honger hebben, dat heb je normaal gesproken niet als je misselijk bent. Tip, lees hier het forum, daar staan veel tips op tegen de klachten.

En verder natuurlijk heel erg genieten van je zwangerschap!
Groetjes, Lieke

hallo
wat leuk dat je zwanger bent gefeliciteerd
en alles wat je aan klachten beschrijft is heel herkenbaar
zelf ben ik 11 aug uitgerekend en heb ook pijnlijke borsten en ik ben het ene moment zo misselijk als een krab en het andere moment heb ik zo'n honger dat ik de pannen uit zou willen likken echt heel raar
en die pijn in je buik   die lijkt op menstruatiepijn dat schijnt banden pijn te zijn om de boel op te rekken en dat heb ik ook heel erg   maar als je in bed gaat liggen savonds met een warme kruik ertegen aan dan ontspan je een beetje en dat voelt prettiger aan
dus sucses ermee
en vooral genieten van het feit dat je zwanger bent

groeten van renateb

Hoi Mg,

Van Harte gefelicteerd met je zwangerschap!
Die kwaaltjes horen er gewoon bij , ik heb ook de ene dag wel gespannen borsten en de andere dag weer niet. en heb het soms heel koud en dan weer smoorheet.
Dus het hoort er allemaal bij! Succes ermee!

Gr .Charlotte_26

hai hai!
Leuk om te lezen dat dit allemaal heel gewone kwaaltjes zijn.
Nou, sinds vandaag weer een kwaaltje erbij! Ik ben zooooo verstrooid! Ik heb mezelf bijv. een mailtje gestuurd en ik vraag iemand om 15 dec. bij me te komen (ipv januari). Ik vergeet wat ik tegen mensen heb gezegd, mijn hoofd is echt net een zeef! Ik kan er zelf gelukkig nog wel om lachen. Had al wel vaker gehoord van zwangerschapsdementie, nou, ik lijd eraan!

Hoi hoi,

Hahaha ja dat ken ik. Momenteel ben ik zeer vergeetachtig.  maar ik kan er wel om lachen. Mijn vriend kijkt me soms wel aan van.....dat heb ik je net verteld hahaha met een heel serieus gezicht van hoe kan je dat nu al vergeten zijn? Ik doe het niet expres hahah..dus we lachen er maar om he.

Groetjes van Petra

oja,ik word ook kotsmisselijk als ik honger krijg.zelfs als ik nog geen uur ervoor 2 boterhammen op heb.ik eet mezelf helemaal rond om dat rotgevoel te verdringen.ik krijg zomaar uit het niets opeens honger,val bijna flauw,sta te shaken,word misselijk en naar en pas na een stapel boterhammen gaat het beter.en nog geen 2 uur later hetzelfde liedje.had ik bij mn zoontje ook,maar nu nog een slagje erger.gevoelige borsten heb ik ook.ze zijn ook groter geworden.en verder uhh....lekker humeurig op zn tijd.en in t begin had ik ook veel buikpijn.maar nu eigenlijk niet meer.
gefeliciteerd!!!je hoort er helemaal bij

Terug
Bovenaan