Voorstellen & planning stoppen anticonceptie

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Na bijna 2jr kom ik weer op dit forum, dus even opnieuw voorstellen.

Ik ben Tamamaatje, moeder van Noor (21mnd).
Ik lees nog wel wat bekende namen van toen, jammer dat het nog niet gelukt is!
Ik heb ontzettend leuke ervaring gehad met dit forum en hoop dat dit nu ook zo zal zijn.

Na een erg roerig jaar, hebben mijn vriend en ik besloten voor een 2e te gaan. De planning is te stoppen met anticonceptie rond september. Ik kijk er erg naar uit!

Zijn er op dit moment nog meer meiden die tegen het najaar willen stoppen met de anticonceptie? Het lijkt me leuk om te kletsen!
En voor alle vrouwen op dit moment op de NOD wachten, succes... Ik duim voor jullie

Groetjes Tamamaatje!

Hi Tamamaatje,
Wat spannend allemaal!
Mijn naam is Nienke, 34 jaar oud en mama van Pien van 3 wat al een echte dame wordt ;).
Mijn vriend en ik willen binnekort ook stoppen met anticonceptie...spannende tijd he?

Succes ook voor de andere dames natuurlijk!

Hallo Tamamaatje en mooijenien!

Wat leuk! Een broertje of zusje erbij!
Wij 20 en 34 jaar gaan voor de eerste en vandaag m'n laatste pil,
kijk er erg naar uit
Maar wel spannend hihi!

Succes allemaal!

Kus.

Hoi,

Als alles blijft lopen zoals nu, dan willen we na mijn zoontjes 1e verjaardag proberen van een tweede kindje zwanger te worden. Dat zal dus na augustus zijn.

Groetjes, J

He leuk ik ben ook weer voor de tweede keer hier....
Onze planning lag ook rond sept maar slik geen pil dus eigenlijk soms al bezig haha.,, zijn niet zo streng meer met veilig vrijen

Hier nog iemand die nu voor de tweede keer hier is.. Wij willen waarschijnlijk ook in het najaar voor een tweede kindje gaan. Hebben een dochtertje die in november 1 wordt.. Lees hier sinds kort weer mee. Ik vond het bij de eerste ook altijd leuk om de verhalen en ervaringen van anderen hier te zien..

Hallo mama's voor mij is het inmiddels drie jaar geleden dat ik regelmatig op het forum zat. Nu hebben wij besloten ook te stoppen met de pil;) en hopen dat we zwanger mogen worden;)

Terug
Bovenaan