Voorstellen + vraag

Haay,

Mijn naam is Dilana ik ben 21 jaar en ik ben voor de eerste keer zwanger.

Ik wil voedingssupplementen gaan slikken alleen heb ik geen idee welke, ik ken alleen Centrum Materna maar weet dus niet wat er nog meer is, ik ben vegetariër dus ik wil geen vis olie.
Welke slikken jullie?

Alvast bedankt!

Liefs,

Dilana

hoi Dilana,

allereerst welkom op dit forum. Hoop dat je net als ik hier goede en leuke info kan vinden over je zwangerschap.

Heb niet echt een antwoord op je vraag, degene die ik slik zit wel visolie in ( heb het even nagekeken voor ik mijn antwoord neerplantte hier)

Misschien is het het makkelijkst als je het navraagt bij een goede drogist..... die zouden wel moeten weten wat je dan wel zou kunnen slikken......

liefs
Vanessa

Hoi, het beste is idd een zwangerschapsmultivitamine, ik heb davitamon mama compleet + met visolie. Maar je hebt ook zonder visolie.
gefeliciteerd met je zwangerschap!

hoi hoi hier ook een zwanger vega mama. ik slik nu de davitamon mama met visolie. ik at regelmatig wel vis voor de zwangerschap maar dat is nu er even af. tja je smaak kan ineens zo veranderen door de hormonen. ik heb wel besloten naar mijn lichaam te luisteren, als die aangeeft om extra ijzer te eten of behoefte aan vlees doe ik dat. klinkt misschien halfslachtig maar ik vind de kleine belangrijker dan mijn keuze om vega te zijn. ik ben vega omdat ik vlees gewoonweg niet lust en principeel ook ivm de overproductie en massaproductie terwijl er zoveel weggegooid wordt en andere mensen honger lijden. als je verder goed eet is die multivitamine meer als voldoende hoor. ik eet slechter sinds de zwangerschap dus ik let even wat meer op.

Haay,

bedankt voor jullie reacties!

Ik heb gekozen voor davitamon compleet mama en ik heb via het internet vega omega 3 pillen besteld zodat de baby en ik niks te kort komen.

@ sweetwicca: wat goed dat jij zo soepel met het vega zijn om kan gaan ik ben zelf heel star. Ik eet geen vlees omdat ik tegen de bio-industrie ben en omdat ik het heel erg vind hoe de dieren behandeld worden.
Ik eet nu 14 jaar vegetarisch en ben altijd gezond dus ik denk/hoop dat de baby er geen last van heeft.

Liefs,

Dilana

PS: als je een keer vlees eet omdat je het nodig hebt kan je misschien ook bij de groene weg slager vlees kopen of biologisch gewoon in de super, dan heb je misschien niet het gevoel dat je meewerkt aan de massaproductie enz. :)

Terug
Bovenaan