Voorstellen & wie verwacht nog meer kindje in nov?

Hallo,

ik ben de moeder van Jamie en ik ben nog maar heel pril zwanger van de tweede. Ik wil dit graag delen en dit forum lijkt me er wel geschikt voor. Ik ben uitgerekend voor 12-11. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, want ik ben net een maandje zwanger.
Ik zou het gezellig vinden om elkaar wat beter te leren kennen en elkaar te steunen.

Groetjes, Jamiesmom

Ik heb vandaag mijn eerste echo, omdat het onduidelijk is wanneer ik zwanger ben geworden en of het allemaal goed is gegaan ivm tussentijdse bloeding, dus ik hoop vandaag op goed nieuws en dan ben ik waarschijnlijk ook in november uitgerekend.

Groetjes Rianne

@ Rian S
Veel suc6 vandaag, hoop voor een goede nieuws

ik heb mijn eerste echo de 22ste, dan ben ik 8 w zwanger als ik het goed heb, ben dan 2 november uitgerekend

volgens mijn zijn er pas 4 dames utgerekend in november, hoop dat er snel wat dames bijkomen

groetjes Boontje

Ja, ja, hier nog één! Ik ben waarschijnlijk rond 5 nov. uitgerekend. Krijg ook de 22e mijn eerst echo. Erug spannend want heb vorig jaar begin april een miskraam gehad. Rianne veel succes vandaag!

Spannend Rian.....wat zal dat dan weer lang duren deze week! Ben idd ook benieuwd of je een uit of inwendige echo hebt gehad.
Ik ben 5 nov. uitgerekend van mijn derde kindje. mag 6 april voor de eerste keer. waarom mogen jullie allemaal zo vroeg komen? Ik vond 9 weken bij mij al vroeg! hi hi

Terug
Bovenaan