Voorstellen

<p style="text-align: left;">Hoi ik ben nieuw hier.</p><p>Ik wordt 20 september 29 en ben onder tussen bijna 17 jaar aan de pil geweest en nu met mijn vriend de keuze gemaakt om voor een kindje te gaan. </p><p>Ik ben sinds 30 juli met de pil gestopt en meteen erna de ontrekkingsbloeding gehad van 31 juli t/m 5 augustus. </p><p>Nu net mijn eerste menstruatie zonder de pil achter de rug (26-8 t/m 29-8).  Dus een cyclus van 26 dagen nu.</p><p>Hoe is jullie cyclus verlopen na het stoppen met de pil en was het meteen een beetje regelmatig?</p><p>Oja en tips zijn natuurlijk altijd welkom.</p>
 
Hoi, 
In sept vorig jaar gestopt met de pil en was onmiddellijk weer regelmatig. Cyclus van 28dagen. 
Maar jammer genoeg wil het voor ons nog niet lukken. Heb een app en gebruik ovu testen en alles klopt met elkaar (app zegt ovu, test ook) dus doen we dan flink ons best, maar helaas. 
Wat niet wil zeggen dat het voor jullie ook zo zal zijn. 
Veel succes!!
 
Hier ook direct een redelijk regelmatige cyclus, de eerste volgde al meteen na 27 dagen en daarna telkens zo'n 26-30 dagen. Ook geen 'last' gehad van ontpellen. Ik heb zo'n 15 jaar de pil geslikt. Wel al 9 rondes bezig, geduld is een schone zaak ;) 
 
Wat leuk dat jullie het gaan proberen.
Ik ben niet eens meer voor de eerste keer normaal ongesteld geworden haha! (gelijk zwanger, nu 16 wk) maar ik had wel iets minder lang aan de pil gezeten, zo een 8 jaar denk ik.
Veel geluk toegewenst!
 
Hier de eerste twee keer na stoppen met de pil (voor mij) erg korte cyclussen gehad van 20 en 23 dagen. Deze maand is mogelijk iets langer, maar waarschijnlijk nog steeds ver onder de 30 dagen. Voor de pil had ik cyclussen van (meestal) tussen 33 en 38 dagen.
 
Terug
Bovenaan