Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik ben Jacqueline en 26 jaar.
Ik ben met de pil gestopt ongeveer in november en na elle malen ongesteld te zijn geworden blijf ik hopen.
Word alleen gek van dat maak je niet druk volgende maand beter zinnetje:)
Groetjes Jacqueline

Hoi Jacqueline,

Leuk dat je hier mee komt kletsen! Ik snap dat je gek wordt van dat zinnetje, want dat heb ik namelijk ook. Als je iets heel graag wilt dan duurt het altijd te lang, toch? Zelf ben ik nu al bijna 1 jaar aan het klussen en telkens is er weer die teleurstelling. Deze maand bijvoorbeeld ben ik al 9 dagen overtijd, maar toen ik net naar het toilet ging had ik een aantal roodkleurige draadjes in mijn urine, dus volgens mij komt mijn ongi er toch gewoon weer aan. Ik voel me dan altijd helemaal depri, maar dat is morgen ook wel weer over.
Nou meid, ik hoop dat het snel raak is voor je (en voor mezelf natuurlijk ook)!

Groetjes Andrea

hoi jaq weet nog een hele goede site
www.babybrabbel.nl en dan de online test zijn heel handig

groetjes en liefs mary

Hai,

ik ben in december gestopt met de pil, en ik weet precies waar je het over hebt als ze zeggen ach joh meid alles komt op zijn tijd. Maar ik wil dat de tijd er nu al is haha.

Ik hoop voor je en ook voor mezelf en alle andere natuurlijk, dat we snel in verwachting zijn.
Liefs
Moraya

Hallo allemaal!! Ik ben dlien! 21jaar oud, ben heel erg gelukkig met mijn man en bijna 4 jaar jonge zoon!! En nu zijn we klaar voor een 2e:d!! Hihi ik ben rond 20 december gestopt met de pil, maar ben de 22ejanuari ongi geworden.. Die hormonen van de pil benik dus kwijt!!! Kan wachten een zstest te doen

groetjes mij

Terug
Bovenaan