Voorstellen

Hoi Allemaal,

Ik zit ook al weer een weekje op deze site van alles te lezen en te schrijven, maar kan me eigenlijk ook niet echt herinneren of ik me wel voorgesteld heb .... schandalig ;)

Ik ben dus Lilian, 32 jaar, bijna (7 juni) 1 jaar getrouwd met Robbert. Sinds oktober 2003 doen wij het voor het eggie, maar dat wil nog niet echt lukken. Ik ben dan ook nog niet aan het temperaturen en meten geslagen.

Altijd een super regelmatige cyclus, tot deze maand. Ik dacht eventjes zwanger te zijn maar ben zoals jullie in een ander stukje al hebben kunnen lezen vandaag uit m'n droom geholpen ...... :(

we blijven klussen (heel vervelend vinden we dat ... haha). ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel hoop dat het voor September gebeurt, want ik heb niet echt veel zin in die hele MMM (Medische Malle Molen)

Tot schrijfs allemaal. Ik zal deze site dagelijks bezoeken en alle leuke, minder leuke verhaaltjes met plezier lezen
 
Hoi Lilian,

Nou, dan reageer ik toch mooi op jouw berichtje, hihi!

Kan me voorstellen dat September toch wel als een dreigende wolk in de verte hangt. De MMM is ook echt geen pretje!
Positief blijven denken!
Ik heb het wonder idd al een keer mee mogen maken, maar het maakt me alleen maar nog meer "gemotiveerd" voor deze nieuwe poging, nu weet ik hoe leuk alles is!

Zal voor je duimen!

Liefs, Jaine
 
Terug
Bovenaan