voorstellen

ik ben chantal en 29 jaar. wij zijn vanaf febr fannatiek bezig,maar toch iedere keer weer een negatief resultaat. beetje geduld denk ik dan, maar ik voel me iedere keer zo rot. mijn cyclus is 28 dagen.en vandaag was mijn eisprong,dus het is weer afwachten.ik hoop dat ik hier een beetje steun vind groetjes chantal
 
hoi chantal ik ben manuela 27 jaar en in jan gestopt met de pil,ja je moet echt geduld hebben,en soms kan je lichaam je bijhoorlijk in de maling nemen.mijn cyclus is ook 28 dagen.en ik begrijp je helemaal dat het elke maand weer een teleurstelling is,we willen het zo graag,de maanden duren een eewigheid.kop op meid het lukt ons allemaal gr manuela
 
Ik ben Martine en 33 jaar. We zijn ook rond feb begonnen en nog niks. Mijn cyclus is ook 28 dagen maar soms sla ik een keer over en zijn het er 56. Vooral dan heb ik valse hoop en doe ik een test - zonder resultaat. Afwachten maar. Succes, meiden!
 
Ik ben Lies 34 jaar en ik ben ook vanaf januari bezig, ook steeds heeel erg teleurgesteld als het niet lukt. Ik heb al een dochter dat was in 1X raak en nu ben ik al zes pogingen bezig! Ik heb een korte cyclus van 25 a 26 dagen dus meer kans maar goed het moet toch een keertje lukken!
 
Hoi Chantal,

Even voorstellen:
Ik ben Dianne, ik ben 26 jaar en mijn mannetje word in juli 28. Ik ben in feb. gestopt met de pil. Had eerst een cyclus van 34 dagen en de laatste 2 keer 28 dagen. 19 juni is mijn NOD spannend!!! Als mijn ondie er dan nog niet is doe ik vaderdag een CB test. Leuker kan niet toch??

Succes en de groetjes Dianne
 
Terug
Bovenaan