Voorstellen

Hallo,ik ben Nicky 28 jaar heb een dochter van bijna 6 en een zoontje van bijna een jaar.Leuk om al jullie ervaringen te lezen zelf heb ik ook al het een en ander meegemaakt mbt zwanger worden en zwangerschappen.Het is niet voor niets dat er zoveel leeftijds verschil tussen de beide kids zitten.Toen we nadat mijn dochter een jaar oud was (onverwachte zwangerschap ik slikte toen de pil nog) beslisste, nog een kindje zou welkom zijn kreeg ik binnen een paar maanden 2 miskramen en daarna ...gebeurde er helemaal niets meer (wat een terleurstellingen maand na maand) na bijna 3 jaar verder te zijn toch maar eens naar de dokter om te kijken wat er aan de hand kon zijn.we werden doorverwezen naar het ziekenhuis en ra,ra na 2 maanden zwanger!En nu is hij bijna alweer een jaar.In dat jaar lang getwijfeld wel/geen derde wat als er weer zo,n tijd overheen gaat met evt weer miskramen dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Maar vorige maand besloten we toch we gaan voor de derde!! A.s woensdag op de verjaardag van mijn zoon (dat zou een mooi cadeau zijn) moet ik ongi worden ik hoop dat het uitblijft.Ik hoop dat deze weg korter zal zijn. groetjes Nicky.Ik hoop dat mijn verhaal een hart onder de riem is voor sommige om de moed erin te houden een zwangerschap verrast je!
 
Hallo Nicky,
Wat een mooi verhaal!!!
Leuk hoor dat jullie nog door gaan voor de derde. Ik kan me best voor stellen dat je je eerst over bepaalde angsten heen moet zetten voor je er weer klaar voor bent. Ik hoop voor jullie dat het bij deze poging makkelijker af zal gaan en het zou zeker een prachtig cadeau zijn!!!!

Heel veel succes.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan