Voorstellen

Hallo meiden,

Ik ben bianca en ben 24 jaar.
Ik ben op 1 juli met mijn pil gestopt. We wilden graag kinderen, maar nu ik gestopt ben met de pil kan ik haast niet meer wachten. Het enige waar ik nog aan kan denken is kinderen.
Maar mijn vraag is eigenlijk, wat moet ik doen of laten om zwanger te kunnen raken.
Mijn NOD is op 1 augustus.

Succes allemaal met klussen en ik spreek jullie gauw weer

Groetjes Bianca
 
Hallo Bianca,

Ik ben Biate en ben 26 jaar ben eind mei gestopt met de pil. Ik ken het gevoel dat je omschrijft je ziet alleen maar zwangere vrouwen en je denkt aan niets anders, even in de hema bij dat ienieminie spul kijken. Maar ja eerst moet je nog zwanger raken dat kan soms wel even duren. Het is aan te raden om aan de foliumzuur te gaan voor de rest moet je vaak vrijen in je vruchtbare periode en het meest moeilijke geduldig zijn. Het kan in 1 x raak zijn maar het kan ook even duren. Maar geniet van het blije gevoel en de voorpret. Veel succes met het zwanger worden en join the club.
Groeten,
Biate.
 
Hoi Bianca,

Welkom hier! Eerst wil je ik je wel even waarschuwen dat je niet verbaasd moet zijn dat je overtijd zal zijn zonder zwanger te zijn! Je kan namelijk je NOD niet bepalen als je net gestopt bent met de pil aangezien je lichaam zich eerst moet aanpassen zonder de pil hé! Voor de rest geef ik Biate gelijk, foliumzuur halen, en hopen dat het snel raak is! Dat je moet klussen tijdens je vruchtbare periode is logisch maar aangezien je nog geen zicht hebt op je eigelijke cyclus is dit moeilijk te bepalen natuurlijk!

Heel veel succes en hopelijk mogen we je snel feliciteren!
 
Hallo bianca
Ik ben een weegschaal van 26 jaar in oktober wordt ik 27. Ook ik ben eind mei gestopt. Maar heb net mijn ongi gehad. Jammer genoeg, dus de eerste keer was bij mij niet raak, wel was ik 2 weken overtijd. dan denk je gelijk van zou het raak zijn.
Vrijen wordt nu een lachertje, je ligt samen in bed van nu kan het raak zijn.
Ik ben naar de huisarts geweest voor foliumzuur.
Ik wens je veel succes en hou ons op de hoogte
Groetjes een weegschaal.
 
Bedankt voor jullie leuke reacties.
Ja ik heb het ook dat ik bij babyspullen ga kijken en bij de boekhandel voor boeken, maar dit is een beetje overdreven want ik ben nog niet zwanger.

Ik zal jullie op de hoogte houden over deze situatie

Groetjes Bianca
 
Hoi Bianca,

Wat leuk !!! Ik noem mij hier Biaggi maar in het echt heet ik ook Bianca. En ik ben ook 24 jaar oud. Wij zijn in maart gestopt met de pil en ik heb 14 juli mijn NOD. Jullie, heel veel succes gewenst met zwanger worden.

Groetjes Biaggi
 
Hoi Bianca,
Ik heb mijn nod ook op 1aug, maar dit wordt voor mij rond nummer3.. Ik ken het gevoel van je om er de hele tijd over te willen praten en natuurlijk in allerlei winkels misschien al iets leuks te kopen. Gelukkig weet ik mezelf te bedwingen door steeds maar te denken dat ik het lot niet mag tarten...
Gelukkig kan ik veel op deze site terecht en jij nu ook.. Gezellig en we houden elkaar op de hoogte...
succes en veel plezier met klussen :)
liefs Anne
x
 
Hoi Anne,

We zijn dus deze maand lotgenoten.
Mijn NOD moet op 1 augustus zijn, maar ik weet natuurlijk niet zeker of mijn cyclus 28 dagen is. Ben namelijk net gestopt met de pil.

Groetjes Bianca
 
Terug
Bovenaan