voorstellen

Hallo allemaal, wij zijn deze maand begonnen met ronde 1.
2 weken geleden voor het eerst gestopt met de pil.
Ovuleer je nou het meest waarschijnlijk in week 1? Want ik ben begonnen met ovulatie teststripjes op donderdag van week 1 en 7 dagen geen ovulatie.Het kan toch niet gebeuren in einde week 2 begin week 3?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn zusje vergat 1 keer de pil en was zwanger, zou ze heel vruchtbaar zijn en zo ja, zit dat dan vaak in de familie, ik hoop het.....!
 
De eerste dag van je menstruatie is dag 1.
Er wordt gezegd dat de meeste vrouwen hun eisprong rond dag 14 hebben. Kijk anders eens bij www.kindjeopkomst.nl
Hier staat het een en ander uitgelegd over de vrouwelijke cylcus.
Ik vind het eigenlijk nogal wat dat je gelijk met ovulatieteststripjes aan de gang gaat.
Het kan wel een half jaar duren na pilgebruik dat je cyclus en hormoonhuishouding op orde is.
Succes ermee in ieder geval!
 
Tja dat blijkt ook wel, dat het nog niet werkt want het gaf geen een keer aan dat het ovulatie tijd was. Ik ga het maar een poosje zonder proberen.Het leek me zo makkelijk.
 
Nou, dat van heel vruchtbaar zijn en in de familie zitten, is niet helemaal zo. Mijn moeder was 3 keer spontaan zwanger, 2 keer terwijl ze zelfs aan de pil zat (en er ws 1 vergeten was of te laat in nam) dus dan zou je denken dat zij heeeeeel erg vruchtbaar is!!! Maar ik daarentegen heb niet eens spontaan een eisprong, dus dat is zowat het tegenovergestelde!!! Maar goed, succes ermee!
Liefs, Anke
 
Terug
Bovenaan