voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo.

Ik ben janine en ben 23 jaar.
In 2001 ben ik gestopt met de pil ,maar totop de dag van vandaag nog nooit positief mogen testen.
Ik loop nu meer als een jaar bij de gyn en ben bezig met iui .
Waarschijnlijk volgend jaar naar Rotterdam voor ivf/icsi.
De rede dat ik nog niet zwanger ben in niet duidelijk en dat vind ik persoonlijk heel frustrerend.

Ik hoop hier mijn frustraties kwijt te kunnen maar ook jullie te helpen waar ik kan.
Slechte en mooie dingen delen.

Veel liefs Janine
http://groups.msn.com/mijnstilverdriet

hier kunnen jullie mijn dagboek vinden, waar ik een aantal keer in de week inschrijf en hoe de zaken verlopen rond het iui(insemineren).

Hoi Janine,

Ik heb net ook al geprobeerd een berichtje achter te laten voor je maar het wil geloof ik niet echt lukken, dus probeer ik het nog maar een keer.

Wat ontzettend rot voor je dat je al zo lang aan het proberen bent en dat het dan maar niet wilt lukken.
Wat vervelend dat er geen reden gevonden kan worden. Aan de ene kant natuurlijk wel fijn ( dan is alles dus toch goed) maar aan de andere kant kunnen ze beter wat vinden dan kan er wat aan gedaan worden, toch??

Om je frustraties van je af te schrijven is dit een hele goeie site. Er is altijd wel iemand die reageert of die even aan je denkt.
Maar je kan hier natuurlijk ook de fijne en positieve dingen kwijt.

Nou heel veel succes en ik zal voor je duimen dat je snel zwanger zal worden.

Veel liefs Kim (24)

Hoi Janine,

Ik probeer het nog 1 keer dit is poging 3 om te reageren op jou berichtje. Dit forum heeft echt kuren dit weekend.

wat vervelend dat het maar niet wilt lukken zeg. je bent al zo lang bezig en dan nog geen een keer een positieve test. Ik kan me voorstellen dat je nu liever hebt dat ze wel wat vinden dan kan er misschien iets aan gedaan worden,
Maar aan de andere kant als ze niks vinden betekend het toch ook dat alles goed is en dat het zou moeten kunnen lukken.

Maar voor al je frustraties ben je op dit forum op de goede plaats. (als hij het doet tenminste !!!) Er is altijd wel iemand die even reageert of die even aan je denkt. Of tegen wie je aan kan schelden, vloeken of uithuilen.
Maar natuurlijk kun je ook altijd met de positieve dingen hier terecht.

Nou ik wens je heel veel succes en sterkte, en hoop dat je ons op de hoogte houdt.

liefs Kim 24

Heel naar allemaal. Ik heb je info opgeschreven en zal ik ook naar je dagboek kijken goed van je dat je alles opschrijft ben je het tenminste even kwijt en kan je het delen met andere. Wij zitten ook in de medische molen en weet hoe frustrerend het is... heel veel sterkte ik hoop dat je zwanger wordt na je ivf behandeling.

Terug
Bovenaan