voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben 23 en in 04 getrouwd. We hadden vooraf al besloten dat ik wel met de pil kon stoppen, omdat we graag zo snel mogelijk zwanger willen worden. Nu heb ik al een keer gedacht dat ik zwanger was maar helaas hadden we pech. Steeds als ik misselijk ben hoop ik dat ik zwanger zal zijn, maar ik weet ook dat dat er niet echt bij hoeft te horen. Het duurt allemaal wel lang hoor en is net als voor velen ook best frustrerend als je dan toch weer ongi bent.
Ze hebben mij verteld als je er teveel mee bezig bent dat het dan ook langer duurt weten jullie of dit waar is????
Ik kan het echt niet uit mijn hoofd krijgen ik vind het elke keer weer zo spannend aan het eind v/d maand.

Hoi leeuwtje,
Kan inderdaad erg vervelend zijn hee al dat wachten.
Zijn jullie al lang bezig?
Gelukkig zijn jullie niet de enigen waarbij het niet meteen lukt, dat merk je hier wel. Misschien dat dat toch een beetje troostend werkt.

Of het echt zo is dat het pas gaat lukken als je je er niet te hard op gaat focussen, wel ik zou het echt niet weten. Tlijkt me moeilijk om er niet mee bezig te zijn!
Persoonlijk hecht ik daar niet al te veel belang aan, we zullen wel zien. (En liefst zo snel mogelijk natuurlijk)

Ik wil je alvast erg veel succes toewensen met het zwanger proberen worden en dat het snel raak mag zijn!

Groeten,
Lea

We hebben er zelf ook lang over gedaan voordat ik eindelijk zwanger was en ik heb bijna alles wat los en vast zat gelezen daarover. Voor zover mij bekend is maakt het nix uit of je er nou steeds mee bezig bent of niet.
Succes!!

Ben in juli gestopt met de pil dus nu zo'n half jaartje ongeveer.
Ik denk er ongeveer net zo over als jij, we zien wel (en het liefst zo snel mogelijk)maar ben er toch veel mee bezig. Vind het wel fijn dat dat ik niet de enige ben en lees hier ook veel verhalen waar ik ook weer iets van opsteek.

Groeten Leeuwtje

Hoi meid!

Het is wel degelijk zo dat je er TE veel mee bezig kunt zijn. Onbewust de zorgen of het allemaal wel goed zit kunnen reden zijn om een mogelijke zwangerschap tegen te houden. Dit vertelde mijn gyn. mij. Hoe vaak is het niet zo dat mensen die "gewoon" stoppen met de pil en het niet uitmaakt, meteen zwanger zijn. Of wanneer na onderzoek blijkt dat er niets mis is, het wel snel lukt?
Er blijkt wel degelijk een verband te zijn....

Helaas kun je er niets aan doen!!!! Wij zijn 10 rondes bezig geweest en elke maand was een drama....wachten, teleurstellingen, dromen, angsten.... ik was er dag en nacht mee bezig....
Ik herken je gevoel, maar kan je niet helpen. Als je er eenmaal voor gaat, ben je er ook mee bezig...jammer..maar zo wekt het nu eenmaal..

Ik wens je heel veel succes en blijf vooral genieten van de seks en van elkaar!

Liefs,

Ginger (7 weken,1 dag)

Ik zit ondertussen zelf aan ronde 9 en ben er ook (te) veel mee bezig. Maar loslaten is zo moeilijk. Bij ons eerste kindje was dat niet anders. Tot we besloten om een huisje te bouwen. Ineens kwammen er zoveel dingen op mij af, zoveel dingen waaraan ik moest denken, dingen te regelen. En ja hoor, een maand nadat we besloten te bouwen bleek ik zwanger te zijn. Dus ik denk dat wat er tussen de twee oren zit, wel enige invloed heeft. Alleen heb ik jammer genoeg geen oplossing om het daar weg te krijgen. Want we kunnen moeilijk nog eens bouwen. In elk geval Suc6 natje

Terug
Bovenaan