voorstellen

A

Anoniem

Guest
Ik wilde me even voorstellen.Ik ben jolanda en ben 25 jaar en we zijn deze maand begonnen om zwanger te raken.Ik kwam na wat neuzen op dit forum.Morgen moet ik ongi worden,ik heb wel al heel de week het gevoel dat ik het moet worden.Maar ook heb ik vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten en af en toe onzettend kortaf.Erg gezellig voor mijn man.We wachten maar af.
Voor iedereen die probeert zwanger te raken;succes

groetjes jolanda

Hoi Jolanda,
Welkom op dit forum. Het is wel super handig zo'n forum. Want er is altijd wel iemand die even met je meeleeft of een antwoord op een vraag heeft.
En het gevoel wat je nu hebt hebben volgens mij veel meiden die met de pil zijn gestopt. Je lichaam kan wat in de war zijn, en je in het ootje nemen.
Maar wie weet ook niet.
Liefs Nance

Je lichaam kan idd in de war zijn...Ik had ook mijn ongesteld-heids-pijn,die ik dus altijd 2 dgn ervoor heb....en toch bleek de test postitief.

Hoi,
leuk om die reacties te lezen.Alleen ik heb nooit de pil geslikt dus daar kan mijn lichaam niet van in de war zijn.Mijn bloedstolling is niet goed en dat heeft in combinatie met de pil op mijn 15de een trombosebeen veroorzaakt.

Hoi Jolanda,

Welkom hier! Ik hoop dat je hier net als ik je verhalen kwijt kan en mee kan leven met anderen in hetzelfde schuitje.

Liefs Joanna

Terug
Bovenaan