Voorstellen

<p>Hallo Allemaal,<br /><br />Zal me even voorstellen.<br />Ik ben moeder van een 6 jarige ondeugende zoon.<br />Hier al een behoorlijk hectische jaren mee gemaakt. <br />Bevallen met 27.4 week. Dit vanwege pre-eclampsie.<br />Door de spoed keizersnee en alle medische jaren met onze zoon.<br />Behoorlijk wat mee gemaakt maar ook de wens voor nog een kindje.<br /><br />Na anderhalf jaar / 2 jaar na zijn geboorte er achter gekomen dat mijn lijf andere plannen had voor nog een kindje.<br />En zo belande we in de medische molen.<br />Vaststellen van endometriose en daaraan geopereerd te zijn in 2016.<br />Was het nog steeds niet ´makkelijk´ om zwanger te worden.<br />Na bijna 2 jaar pillen slikken en uit eindelijk begonnen met spuiten, besloten om toch IUI te doen.<br /><br />Dit was bij poging 1 gelijk raak (tot onze grote verrassing).<br />En kan ik (wij) nu vrij adem halen want we zijn zwanger van een tweeling..(!)<br />Dit nieuws van een tweeling is nog behoorlijk vers.<br />Omdat bij de 1ste echo overduidelijk maar 1 kindje te zien was.<br />En bij de 2de echo tot onze verrassing een 2de kindje te zien is.<br /><br />Volgende week weer een echo en dan ben ik ruim 11 weken zwanger.<br />Dan gaan we de rest van onze omgeving op de hoogte stellen.<br /><br />Groetjes MissIvyB</p>

Hi MissIvyB, 
Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het gelukt is en dan ook nog eens 2 kleine wondertjes.. 
Geniet!

Hi Nicole, 
Dank je wel.
Ja heerlijk gevoel dat het gelukt is wel spannend hoor nu 2 wurmpjes hihi

Hi TS,

Dank je wel.
Ja ik hoop het ook sta nu ook onder extra controle 
vanwege de pre eclampsie van de vorige zwangerschap.
Dit is allemaal in het ziekenhuis.

Groetjes MissIvyB

Terug
Bovenaan