<p>Hallo Allemaal,<br /><br />Zal me even voorstellen.<br />Ik ben moeder van een 6 jarige ondeugende zoon.<br />Hier al een behoorlijk hectische jaren mee gemaakt. <br />Bevallen met 27.4 week. Dit vanwege pre-eclampsie.<br />Door de spoed keizersnee en alle medische jaren met onze zoon.<br />Behoorlijk wat mee gemaakt maar ook de wens voor nog een kindje.<br /><br />Na anderhalf jaar / 2 jaar na zijn geboorte er achter gekomen dat mijn lijf andere plannen had voor nog een kindje.<br />En zo belande we in de medische molen.<br />Vaststellen van endometriose en daaraan geopereerd te zijn in 2016.<br />Was het nog steeds niet ´makkelijk´ om zwanger te worden.<br />Na bijna 2 jaar pillen slikken en uit eindelijk begonnen met spuiten, besloten om toch IUI te doen.<br /><br />Dit was bij poging 1 gelijk raak (tot onze grote verrassing).<br />En kan ik (wij) nu vrij adem halen want we zijn zwanger van een tweeling..(!)<br />Dit nieuws van een tweeling is nog behoorlijk vers.<br />Omdat bij de 1ste echo overduidelijk maar 1 kindje te zien was.<br />En bij de 2de echo tot onze verrassing een 2de kindje te zien is.<br /><br />Volgende week weer een echo en dan ben ik ruim 11 weken zwanger.<br />Dan gaan we de rest van onze omgeving op de hoogte stellen.<br /><br />Groetjes MissIvyB</p>