voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu een paar dagen op deze site en heb ook al het een en ander gevraagt maar heb me eigen eigenlijk helemaal niet voor gesteld. Dus dat doe ik nu bij deze.

Ik ben Simone ik ben 25 lentes jong. Ik ben eind april gestopt met de pil voor onze eerste kleine. Ik ben woonachtig in Arnhem (gelderland).
Als beroep ben ik kapster en als hobby's heb ik muziek luisteren en spelen.
Ik hoop een gezellige tijd te gemoed te gaan met jullie allemaal op dit forum.
Ik wens jullie ook allemaal heel erg veel succes met klussen en eventuele zwangerschap als het al zover is.

Groetjes Simone.

hi Simone!

Je was me inderdaad al opgevallen en het viel me meteen ook op dat je je plekje zo lekker al hebt gevonden!Je hoort er al helemaal bij joh!

Dit forum kan erg prettig zijn om dingen uit te vogelen,alleen  al om de simpele reden dat er altijd wel iemand op je reageerd en soms zelfs dat er "experts ""zijn die in dat schuitje hebben gezeten of zitten.

En zo met zijn allen weten we best al een hoop hoor.Ik zit nu zo'n 5 maanden met tussenpozen op dit forum en hoef eigenlijk al bijna nooit meer wat te vragen.Maar ik vind het bijvoorbeeld leuk om adviezen te geven en iemand te feliciteren als het toch zo ver mocht zijn!

Ik hoop natuurlijk dat ik jou binnenkort ook mag feliciteren!

deze is voor jou

groetjes
Cindy
34 jaar,6de ronde,NOD 18 juni,voor het vierde kindje (ik heb 3 dochters van 9,7,4jaar)

doeidoei

Hoi Cindy ik vind het leuk dat je al zo snel gereageerd hebt. En ja heb inderdaad mijn plekje al wel gevonden hier tussen alle meiden en damens die er ook mee bezig zijn.
Ik hoop ook dat ik snel zwanger raak mijn vriend kan niet eens meer wachten hahah
Ook hoop ik voor jou dat alles goed zal gaan maar je hebt al drie kinderen dus weet zeker dat het nu bij de vierde ook weer goed zal gaan.
En bedankt voor het roosje.

Veel liefs en groeten Simone.    en deze is voor jou.

Ik heb nog even een vraag je nod weet je pas na de eerste keer ongesteld zijn of niet want mijn ongi dag moest zijn 3 en een halve week geleden maar was dus niet nu ben ik aankomende maandag 4 weken over tijd en moet dus na zeggen van de huisarts volgende week terug komen omdat ik twee weken geleden een test heb gedaan en die was negatief.
Ik kan mijn NOD niet uitrekenen dan of toch wel??

Groetjes Simone.

Hoi,

Welkom op het Forum. Ik hoop dat je er veel aan gaat hebben. En het is altijd heel gezellig.

Ik wens jou ook veel succes en plezier natuurlijk met klussen. En hopen dat het natuurlijk snel raak mag zijn.

Ik ben net ongi geworden begin van de week en zit nu in ronde 6.

Liefs Cindy (26)

Terug
Bovenaan