voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik ben marjolein en ben sinds 31 december gestopt met de pil. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het nu wel tijd worden om mij eens voor te stellen. Heb in het begin veel last gehad van de ontwenningsverschijnselen van de pil. Ook mijn cyclis is nog niet echt regelmatig.
Volgens de berekening had ik zondag mijn NOD. Heb echter nog steeds geen rode duiveltjes gezien. Ben deze maand begonnen met tarwekiem capsulles, dus wie weet.
Heb wel al zo'n twee weken af en toe krampjes in mijn buik en rug,   voelt als menstuatiekrampen. Ook heb ik er veel last van gevoelige borsten.
Als er eind van de week nog niks te bekennen is ga ik maar weer eens testen.
Weet niet wat ik er nu van moet denken. Mijn lichaam heeft me de afgelopen maanden al zo vaak voor de gek gehouden dat ik er inmiddels al heel wat testen tegenaan heb gegooid die allemaal negatief waren.
Word hier erg onzeker van en kan het niet uitstaan dat ik geen controle heb over mijn eigen lichaam maar goed dat zal jullie vast niet vreemd in de oren klinken.

Ik wil iedereen die wel zwanger is in ieder geval feliciteren en iedereen die bezig is veel succes wensen. Wij volgen vast snel

groetjes marjolein

hoi hoi,
Ik heb me ook net kort geleden aangemeld op dit forum. Ben wel blij dat ik er meer over kan praten met anderen. Omdat mijn man internationaal chauffeur is, lukt dit niet altijd. Ik ben ook begonnen met de tarwekiemcapsules en ben benieuwd.

Veel succes met zwanger worden en we spreken elkaar vast vaker!!!

Gr. Leah

hoi marjolein

net ook al even op je andere berichtje gereageerd. ik heet ook marjolein en mijn forumnaam is ook mayo (zonder jaartal er dan achter).
ik las dat je vanaf december gestopt bent met de pil...... ik in januari dus we gaan nog een beetje gelijk op ook. ik wil je heel veel succes wensen en heopelijk is het bij jou snel raak.
ik zit nu op dag 42 van mijn cyclus en ben maar aan wachten op die rode duivels... maar ja die blijven maar weg. ook niet echt leuk maar ja dat is onze taak denk ik.

vind je het goed dat ik op het forum even een berichtje plaats dat er 2 mayo`s zijn??? ik hoop het wel, het is in ieder geval niet vervelend bedoeld.

veel succes
groetjes marjolein

hoi mayo

'geeft niets dat je deze nickname hebt gekozen. logisch als je naam marjolein is, denk ik. het was in ieder geval niet mijn bedoeling om rot over te komen!!!!!! maar ik dacht dat is wel effe handig dat iedereen kan lezen wie wie is want anders krijg je van die rare dingen of berichtjes. misschien wel grappig!!!!!
maar ik vind het verder niet erg of zo. ik hoop dat je in ieder geval lekker snel zwanger wordt........ en ik natuurlijk ook.
het wachten valt me zwaar net als alle andere hier op het forum....
ik wil nu onder hand wel een keer ongi worden 42 dagen is lang. nog nit het langste hier hoor, maar ja je wilt toch vooruit.....
nou succes en tot mails
groetjes mayoQ

Welkom mayo de 2e hahaha
Hopelijk kun je hier je ei kwijt (uhhh niet letterlijk natuurlijk!!!)
Hier kun je veel steun en tips krijgen.
Vooral zo veel mogelijk proberen te klussen en er het beste van hopen.
Groetjes,
Dyonne

Terug
Bovenaan