voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

wil me even voorstellen. Lees en leef al een tijdje met jullie mee, maar nooit gereageerd. Lijkt me tijd om me even voor te stellen, want we willen gaan voor een tweede wondertje!

Ik ben 28 jaar, bijna 1 jaar getrouwd met een lieve schat, maar al 10 jaar samen. Vorig jaar voorjaar een prachtige zoon gekregen.  Echt een zonnestraaltje.

Mijn man en ik willen graag een groot gezin (als ons dat gegeven is natuurlijk) en de kinderen niet te ver uit elkaar.  Nu ons zoontje bijna een jaar is, willen we dus graag gaan beginnen voor een tweede.

Pas 1ste ronde, die ik eigenlijk nog niet eens mee kan tellen, want pas  na mijn vorige strip pillen gestopt. (half maart ergens). Mijn eerste nomale ongi moet nog dus nog komen. NOD  is de  16de of de 17de.
Maar wie weet hebben we precies op tijd geklust afgelopen maand (rustige maand geweest, te  moe om veel te klussen).  Hoewel het bijna niet kan, toch wel een beetje spannend.

Groetjes,
Mienetje

Welkom op het forum. Dat het maar snel mag lukken dat grote gezin.
Groetjes V.

Leuk zeg dat je een groot gezin wilt. Dat hoor je denk ik niet veel meer tegenwoordig.
Dat het voorspoedig mag verlopen

Hoi Mienetje!

Welkom op het forum!!
Je zal hier veel gezelligheid en steun vinden!
Succes met alles!

Liefs Linnepinnie

Hoi Mienetje,

Welkom op t forum.
Vind het wel leuk dat jullie graag een groot gezin willen,mocht dit jullie "gegeven"zijn.

Ik weet hoe gezellig dit is want ik ben in het rijke bezit van 7 kinderen(2 jongens en 5 meiden) en we gaan voor ons 8ste wondertje.

Ik kan het je aanraden hoor

liefs Caro

Hoi Caro (en de anderen),

hahaha, als het aan mijn man ligt krijgen we er 10. .

Maar dat is me iets te veel! Ik wil er graag 4, mijn man 6, dus ik zeg elke keer maar, we zien het wel, 1 voor 1.  We hebben nu dus 1 kindje en dat vind ik, naast ontzettend leuk,  best zwaar. En je moet natuurlijk ook maar hopen dat je kinderen gezond zijn en jijzelf ook en blijft.

Caro, veel respect hoor, 7 kinderen en gaan voor de 8ste. Vast een dolle boel bij jullie thuis. Maar naast gezellig, ook heel zwaar en niet altijd makkelijk!

Gisteren ongi trouwens, zat er ook wel in. Dus nu echt aan de slag! Bij de vorige na 2 rondes, dus hoop dat het dit keer ook zo snel gaat.

groetjes,
Mienetje

Terug
Bovenaan