Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

ik lees al een tijdje mee op het forum en vind het nu wel eens tijd worden om me aan jullie voor te stellen en lekker mee te kletsen.
Mijn naam is Iris, ik ben 29 jaar en sinds december gestopt met de pil. Mijn nod verwacht ik tussen 28 april en 1 mei (mijn langste cyclus was 31 dagen, verder steeds 28). We gaan weer een spannende tijd tegemoet!!!!!!!!!!!!!! Hebben natuurlijk geklust rond de vruchtbare dagen dus we hopen dat ronde 4 voor ons raak is.

Dames heel veel succes allemaal!

veel liefs Iris

Hoi Iris,

welkom hoor!

Wij zijn bezig voor een 2de. Ik heb al een zoontje van 16 maanden. We zitten nu in de 3de ronde en ik verwacht ook mijn NOD tussen  28 april en 1 mei.
Bij mijn vorige heeft het 18 maanden geduurd voor ik zwanger werd. We hopen dat het nu wat vlugger zal zijn. Ik wens je enorm veel succes!

Liefs Kaatje x

Hoi hoi,

welkom op dit forum! wij zijn ook sinds december aan het "proberen" om zwanger te raken. En mijn NOD is op 28 april.
dus we gaan gelijk op.... haha.

spannend he?!

je komt hier wel leuke en goede tips tegen dus het is echt wel leuk om iedere dag even te kijken en mee te kletsen.

Veel succes en hopelijk is het raak!!

groetjes Mejon 24 jaar (ronde 5)

Van harte welkom !
Ik ben 32 jaar en we hebben een dochter van 2 jaar.
We zijn nu bezig voor een 2e kindje en zit in ronde 2, dus net bezig.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger word. Bij ons duurde het de eerste keer 1 1/2 jaar.

Groeten van Miena.

Spannen,  we verwachten alledrie onze nod rond dezelfde tijd.....Nou ik zal hard gaan duimen dat het voor ons gelukt is deze maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat zou toch helemaal te gek zijn.

Ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn en eigenlijk nog niet mogen klagen, maar begin wel al een beetje ongeduldig te worden. En dan ben ik bang dat ik er misschien te veel mee bezig ben en dat het daarom niet lukt....En in je omgeving lijkt het wel of iedereen zwanger is.... Best wel frustrerend soms, wij hebben  aan niemand verteld dat we bezig zijn. Jullie wel?

Liefs

Iris

Terug
Bovenaan