Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw en wil me graag even voorstellen!
Ik ben 29 jaar en dit zou het eerste kindje worden.
Sinds januari gestopt met de pil en tot mei ontpilt.. Dus half juni flink geklust en nu afwachten of we aankomend weekend ongi (zoals jullie dat zo mooi noemen) wordt..

Iedereen suc6 met zwanger worden in elk geval!

Hoi Hoi,

Wij zitten in dezelfde situatie. Ben feb gestopt en tot mei ontpilt. Deze maand dus voor het echie! Spannend he? Ik ben 30 mei voor de laatste keer ongi geworden, rond 11,12 en 13 juni flink geklust en NOD op 27 juni. Moet dus nog even geduld hebben. Lastig is dat he? Bij ieder krampje denk je: 'het zal toch niet?'
Heb jij iets gemerkt van een evt innesteling? Ik niet. Lees van alles over kleine bloedinkjes, maar heb dat niet gehad. Weet niet of dat perse moet trouwens. Nou, we wachten maar af. Heb via sensitest 6 testen on line besteld, dus ik kan voorruit. Heb er stiekem al 1 gedaan. Slecht he? Slaat nergens op, maar wilde gewoon even kijken hoe het werkte. Veel sterkte met aftellen en hoop snel goed nieuws van je te horen.
Liefs Muus

Hoi,

Nee ik heb niets gemerkt van evt. innesteling. Weet wel dat mijn zus het wel bij de eerste had maar niet bij de 2e.. En testen heb ik nog niet gekocht.. zat net echt te twijfelen of ik ze zou halen en er idd ook vast 1 te doen maar ja wat je al zegt het slaat nergens op.. Twijfel nog of ik ze wel of niet voor het weekend zou halen, anders is het maandag pas en ik weet niet of ik dan nog kan wachten als ik zaterdag of zondag nog niet ongi ben.

Spannend ook voor jou hoor.. zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan