Voorstellen!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik lees af en toe al  mee met jullie en het lijkt me gezellig om hier ook mee te kletsen!
Ik ben bo 24 anderhalf jaar getouwd met mijn man 27  en  we zijn  vanaf mei bezig voor een eerste kindje.

Liefs bo

hoi hoi
gezellig ik hoop voor je dat je snel zwanger zal zijn.
ik zal me ook even voorstellen ik ben silke 27 jaar en
 wij zitten nu in ronde 3 voor óns vierde kindje.
gr silke

Hoi Allemaal,

Zal me ook effe voorstellen. Ik ben Marjolein 25 jaar oud en sinds Mei gestopt met de pil. Ben nu 2 keer gewoon ongesteld geworden met verschillende cyclus!! Als het goed is moet ik vandaag of morgen weer ongesteld worden als ik de langste neem. En hoop zo eindelijk een beetje regelmaat te krijgen. Zodat ik weet wanneer we de meeste kans hebben. Al moet ik wel zeggen dat je de raarste dingen krijgt als je 12 jaar de pil heb geslikt en in eens stopt.

Hoop ook snel te kunnen vertellen dat een test positief is.
xxx

Hoi silke,
Dus jij hebt al 3 kinderen, leuk hoor!! Hoe oud zijn ze als ik vragen mag? Hoop dat je snel positief mag testen!  

En leintje jij   ook in mei gestopt met de pil. maar hopen dat je niet meer ongi wordt en anders dat het snel wat regelmatiger wordt!

Liefs

Hoi Bo,
Welkom en hopelijk mag je gauw door naar het zwanger zijn-forum.
Ik ben nu in mijn 4e ronde voor de 1e.
liefs,
          sterretje

hoi hoi
mijn drie kindjes zijn 4jaar 2,5 jaar en 9 maanden oud.
een dochter en twee zonen.
de vorige keren was ik snel zwanger binnen drie maanden
maarja dat kan nu natuurlijk heel anders zijn.
ik hoop voor jou ook dat het niet te lang duurt!
groetjes silke

Hallo!

Ben ook net nieuwe hier! Ben 23 jaar en 3 jaar een relatie en net verhuisd naar een eengezinswoning ging erg kriebelen als ik de lege kamers zag haha.Dit is mijn 2e ronde en kan de 22e gaan testen voor ons 1e kindje Spannend hoor allemaal! Zal voor jullie allemaal duimen en dat we maar snel naar het zwanger zijn forum kunnen!

Hallo,

Welkom hier!!!!
Ik ben Belinda 23 jaar getrouwd
en mama van een mooie dochter van 16 mnd.
En wij gaan voor onze 2e wonder.

Suc6 met zwanger worden....

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan