voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ik be bertine 30 jaar en woon in de betuwe
ik heb al 2 prachtige knullen   martijn van 5 met beperkingen en christian die is net en maandag 2 geworden
we zijn al weer ruim 1.5 jaar aan het klussen voor nummer 3 en baal dr gruwelijk van dat het steeds niet willukken
zo af en toe ben ik zelfs wel eens jaloiers als ik hoor wie er om mij heen allemaal zwanger zijn
ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen met jullie
als jullie verder nog vragen hebben stel ze gerust
liefs bertine

hey,

ik herken je verhaal heeeeeeeeel erg hoor!
alleen ik ben voor de tweede bezig,ook alweer een tijdje.
van de eerste ben ik gewoon spontaan zwanger geraakt,heeft ook wel even geduurd hoor,t was niet in 1keer raak zeg maar!
verder ben ik 25 jaar,dus nog lekker jong gelukkig,jij was ook 24/25 toen je je eerste kreeg las ik? en mijn vriend is 32.
en ben je van de eerste en de tweede wel snel zwanger geraakt dan?
groetjes corina.

nou van martijn was ik na 6 weken stoppen met de pil zwanger   en daarna ben ik nooit meer aan de pil geweest
over christian hebben we dus bijna 2 jaar gedaan en nu zijn we alweer bijna 2 jaar bezig
alleen heb ik het vermoeden dat ze met de ks van martijn wat beschadigd hebben omdat ik daar tot op de dag van vandaagnog steeds last van heb.
verder hoop ik dat het ook   voor jou niet al te lang gaat duren

liefs bertine

oke,was dat het?
ik dacht dat je mensen met dezelfde ervaringen zocht?
want dan is het tenminste nog leuk om elkaar te steunen en op de hoogte te houden!
groetjes corina

hoi bertine...

er is een draadje dat heet "als zwanger worden niet lukt"
ik heb daar ook en tijdje getypt en nu typ ik af en toe de vorderingen van de zwangerschap, want ik ben inmiddels wel zwanger.

de meiden daar zijn allemaal al wat langer bezig. herkennen de teleurstelling die jij ervaart dus maar al te goed!
misschien een idee om daar mee te kletsen. stel je gewoon even voor daar!

liefs Carina

@ corina: de namen lijken dan op elkaar, maar daar is dan ook alles over gezegd. wat een vreemde reactie ineens! dit is niet de eerste keer dat ik zoiets van je lees.
het wordt eens tijd dat een moderator je stukje leest! pffff

hoi bertine

balen meid dat het nu zolang duurt voordat je weer zwanger bent, ik weet zelf wat het is, ik ben ook al ruim anderhalf jaar bezig voor nr, 2 en heb inmiddels 8 rondes met clomid erop zitten, ik baal ook af en toe als een stekker, maar ik ben ook heel blij dat ik er al eentje rond heb lopen,
Ik hoop meid dat het snel raak mag zijn, succes

xxx linda

corine: je bent weer lekker bezig zeg, wat is dat nou weer voor een reactie

Hoi Bertine!

Wilde je even welkom heten, en succes wensen voor de komende rondes.
Er zijn zoals Carina zegt (Hoi!!), meer draadjes waar je lekker mee kunt schrijven, en ook een forum voor degene die al langer bezig zijn!
Hoop dat je een leuk groepje meiden vind om mee te kletsen!

Gr. Rimke
39+6 weken zwanger

Corina! Meid, lekker humeurtje weer! Als je niets aardigs hebt om iemand te schrijven, blijf dan weg!

dank jullie wel voor het welkom allemaal
en ach dat er iemand is die wat minder reageerd daar kijk ik maar doorheen dat zal wel vaker gebeuren tocch??
ik hoop voor jullie ook dat het allemaal snel raak is waardoor we allemaal snel leuk nieuws kunnen gaan vertellen

Terug
Bovenaan