Voorstellen....

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn naam is Roos, en ik ben 21 jaar.
Mijn vriend en ik zijn sinds 2009 flink aan het ''klussen''!
Zijn er nog meer die dit jaar gestopt zijn of gaan stoppen?

Verder vind ik het een leuk forum om te lezen!

Groetjes Roos...

Hoi Roos,

Wij zijn vanaf Oktober al gestopt met de pil maar vanaf Januari pas echt flink aan het klussen gegaan (tot nu toe zonder resultaat helaas).

Gezellig dat je op het forum mee komt kletsen en je kunt er heel veel van leren heb ik gemerkt maar je ook gek kunnen maken met alle verhalen die je leest hihi.

Liefs Schuerke

Hoi,

Welkom op dit forum. Leuk dat je je hebt aangemeld.

Ik ben sinds mei gestopt met de nuvaring  en ben nu bezig met de eerste ronde voor het eerste kindje. Heel spannend allemaal. Natuurlijk hoop je dat het gelijk raak zal zijn, maar heb me ingesteld dat het minimaal een jaar zal duren alles wat eerder is is mooi meegenomen.

Nou we spreken elkaar vast nog wel op dit forum.

Groetjes,
Angela

Hoi :)

Ik zit nu in rode 3.....ben benieuwd..maandag moet ik ongesteld worden

Succes allemaal

haai!! wij zitten in de eerste ronde en morgen is mijn nod. Heb microgynon 30 geslikt voor 10 jaar denk ik?? Eerst voelde ik me stukken beter, eindelijk weer mezelf, na 2 weken alleen nog maar moe, sinds deze week branderige tepels, en al een tijdje krampjes in onderbuik en maag... hmmm...

ben benieuwd valesca! Spannend he?

angela grappig, wij zijn begonnen met diezelfde instelling, dat het wl een jaar gaat duren, haha... ben benieuwd of we gelijk gaan krijgen,

groetjes

Terug
Bovenaan