Hi dames, ik ben nieuw hier dus ik zal even een eerste berichtje plaatsen.<br />Ik weet niet of ik al op dit forum thuis hoor. Met aanmelden zag ik dat je verplicht iets moet invullen, maar alle 3 zijn bij mij niet van toepassing. Als ik (nog) niet op dit forum thuis hoor, zeg dat gerust! Dan verwijder ik mijn account en kom ik terug zodra ik zwanger ben.<br />Mijn vriend en ik hadden in 2018 een positieve test! Die zwangerschap was binnen 4 maanden raak, door seks 3 dagen voor de eisprong. Iets sneller dan verwacht, maar absoluut méér dan welkom. Helaas eindige dit prille geluk al snel. Rond de 5 weken kreeg ik helaas een miskraam.<br />We zijn direct door gegaan met proberen om opnieuw zwanger te raken en tot heden is dit niet weer gelukt. We zijn nu (bijna) 2,5 jaar bezig. Op dit moment zijn wij net doorgeschoven naar maand 29.<br />In oktober hebben wij alle onderzoeken afgerond. Hieruit is gekomen dat bij ons beiden niks mis is en wij in theorie dus gewoon weer zwanger moeten kunnen raken. We hebben de stempel onverklaarbaar verminderd vruchtbaar gekregen. Maar desondanks hebben wij wél een kans van 55% op een spontane zwangerschap het komende jaar.<br />In mei/juni starten wij daarom met iui, met hormoon stimulatie. Heel spannend maar ook ontzettend veel zin in, stom gezegd! Ik tel de maanden echt af naar mei/juni. Nog even geduld hebben . <br />Ik ben heel angstig dat iui ons ook niet (snel) gaat helpen. Het lukt al 2,5 jaar niet. Waarom zou iui ons wel gaan helpen? Ook lees ik voornamelijk negatieve verhalen over iui ipv positieve verhalen. Maar dit is afwachten. Misschien zijn wij wel van de gelukkigen waarbij het wel (snel) raak is! <br />Geduld is een schone zaak… ???<br />