Voorstellen

Hoi dames,

Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben. Ik heb twee keer een test uitgevoerd en beiden waren positief. Ik ben vanmorgen gelijk naar de dokter gegaan en die heeft mij doorverwezen naar de verloskundige en over drie weken heb ik mijn eerste afspraak.

Hebben jullie ook last van buikpijn?? Ik merk het vooral als ik moe aan het worden ben! En als je twee positieve testen hebt is dat toch wel genoeg bevestiging?? Ik ben zo onzeker, omdat je nog niets gezien hebt. Hebben meer meiden dit??

Liefs,
Lelie
 
Hoi Lelie,

Moment dat ik mijn eerste test had gedaan, geloofde ik het niet. Ik wilde blij zijn maar toch voorzichtig. Uiteindelijk had ik 4 testen gedaan voordat ik naar de dokter ging. En weet je, ik was gewoon zwanger. We waren heel blij maar toch bleef ik onzeker. Ik zou jou willen aanraden om te genieten van je zwangerschap want de eerste maanden heb ik dat niet gedaan door mijn onzekerheid.

Ik ben ondertussen 23 weken zwanger en alles gaat goed. Nu pas geniet ik echt terwijl ik dat al veel eerder had kunnen doen.

1 positieve test moet al voldoende zijn om je zwangerschap te bevestigen dus van harte gefeliciteerd!!
 
Het is heel herkenbaar, lelie.
Ook ik heb 2 testen gedaan voordat ik het geloofde,en ik moet me nog steeds (ben nu ruim 12 weken)inhouden om niet nog een test te doen omdat ik nergens last van heb, alleen van vermoeidheid dan.
Ik durfde het ook pas echt aan te nemen toen ik bij de vk was.
Dus....geniet ze en gefeliciteerd!
 
Mied van harte gefeliciteerd.
Doe rustig aan met alles.
De krampen in je buik kunnen zijn omdat je baarmoeder aan het rekken is. Want je moet genoeg ruimte hebben zo dat de baby mkan groeien.
Ik was ook erts onzeker toen dat gevoel ook kreeg maar bij mij was het zo ik had net hier voor een miskraam gahad. Maar ben nu gelukkig 11wk en 4dg.
En ben nowijs blij.
Veel geluk en doe rustig aan.
 
ik herken het heel goed!
ik heb zelf 6 testen gedaan voordat ik het geloofde(dure grap)en tot vorige week mijn eerste echo geloofde ik het nog steeds niet, ik heb ook nergens last van.
maar toen ik ons kindje zag bewegen voelde ik me echt zwanger, Je moet er echt van genieten, het is zo mooi allemaal!
veel geluk met je kindje
 
hallo lelie ik ben zelf ook 6 weken zwanger en heb ook steeds last van kramperig gevoel in mijn buik.ik heb ook twee testen gedaan voor ik het eerst geloofde en nu bijna twee weken na de test heb ik weer het gevoel toch een soort van bevestiging te willen. ik denk dat dat komt dat ik nog niet bij de verloskundige ben geweest. en je je zelf denk ik niet eerder kunt overtuigen dan dat je het daadwerkelijk met eigen ogen hebt gezien en het hartje voor de eerste keer hebt kunnen horen. maar over twee weken moet ik eindelijk ook een echo maken dus dan zie ik het van zelf. maar net als jij kan ik het nu ook nog niet helemaal goed geloven,maar dat komt vast met de tijd wel. groeten marloes
 
Terug
Bovenaan