Voorstellen

Hallo,

Het is me eindelijk gelukt om in te loggen op het forum. Het is dus nog een even bekijken hoe het allemaal werkt. Ik ben nu bijna 31 weken zwanger, uitgerekend op 18 november. Maar ik ben al een hele tijd thuis ivm bekkeninstabiliteit en afgelopen zaterdag had ik al weeen!!!!! Ik heb ook een blaasontsteking dus daar heeft het wel mee te maken maar ik moet me ook rustig houden van de verloskundige. Zijn er mensen die hier ook last van hebben of van hebben gehad???????
 
Hoi,

heb je ook een antibiotica-kuur voor de blaasontsteking, want ik heb gehoord dat je door een blaasontsteking vroegtijdig kunt bevallen, en 31 wk is wel een beetje te vroeg he?
Ik zelf heb in mijn vorige zwangerschap 3x blaasontsteking gehad.   en moest elke 4 weken mijn urine laten testen bij de huisarts.

Gr Door1
 
Hoi,

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje,
ik ben 5 Nov. uitgerekend en ik zit ook al een tijdje thuis i.v.m bekkeninstabiliteit.
Verleden week heb ik een week in het ziekenhuis gelegen i.v.m longontsteking
hiervoor slik ik nog steeds antibiotica.
Ik moet het dus ook rustig aan doen, ik voel me ook nog steeds doodmoe en er
komt weinig uit m'n handen, maar ik heb me laten vertellen dat het gewoon tijd nodig
heeft om helemaal te herstellen, ik ben ook behoorlijk ziek geweest.
Maar ondertussen gaat het leven door en er moet nog van alles gebeuren hier thuis.
Gelukkig is wel de baby kamer behangen en geverfd en er ligt nieuw laminaat in, maar
we moeten nog wel schoonmaken en in gaan richten, dit ligt voor a.s weekend in de planning, dan nog kleertjes wassen en de laatste dingetjes kopen. Maar ik moet eerst nog aansterken want als ik een keer de trap op en af ben geweest ben ik al kapot,
en ik heb er nog een lopen die tijd en aandacht nodig heeft, gelukkig is ze wel al 5 jaar dus kan ze zelf ook al heel wat!
Al met al weet ik dus wel zo'n beetje hoe je je voelt.
Groetjes,
Dees
 
Hallo,

Ik heb ook een blaasontsteking, dat is de tweede keer deze zwangerschap. Ik heb een antibiotica/penecilline kuur gekregen die je tijdens de zwangerschap gewoon mag gebruiken.   Bij mij was het ook heel onrustig in mijn buik en de verloskundige dacht direct aan een blaasontsteking.
Ze hebben m'n urine ook op kweek gezet om te kijken of ik niet een bepaalde bacterie bij me draag. Ik vroeg waarom ze dat deden, zei de assistent dat het namelijk schadelijk kan zijn voor je baby. Ik schrok me een hoedje, want bij  de eerste keer hebben ze dat niet gedaan, maar  naar tekst en uitleg blijkt er een bacterie te zijn die tijdens de bevalling ervoor kan zorgen dat het kindje daar ziek van wordt. Dan moet je in het ziekenhuis bevallen aan een infuus met antibiotica. Ben benieuwd wat de uitslag van de kweek is!

Groetjes kirsten
35w1d
 
Terug
Bovenaan