voorstellen

Ik zal me ook hier nog even voorstellen.
Ik ben miranda 32 jaar en vanaf januari 2003 gestopt met de pil.
Ondertussen ben ik al 2x zwanger geweest.Juli 2003 miskraam na 10 weken en in februari 2004 miskraam na 6 weken.
Ik ben nu in afwachting van mijn nod volgende week woensdag.
Heb verder nog geen onderzoeken gehad omdat ze dat pas na 3 miskramen doen.Ik hoop nu op het beste en als het weer mis gaat weet ik hopenlijk(na onderzoek) wat de oorzaak is.
groetjesss miranda

Hoi Miranda,

Ik ben Ingrid, ook 32 jaar en net als jij, 2 miskramen gehad. De 1e in november 2003 en de 2e vorige maand. Ben vorige week weer ongesteld geworden, dus we kunnen er weer tegenaan, maar vind het ontzettend eng en ben zo bang voor een 3e miskraam. Ben gewoon bang dat ik nooit moeder zal worden. Ik moet a.s. donderdag voor nacontrole en bij ons gaan ze wel onderzoeken doen, hoe of wat weet ik nog niet, hoor ik donderdag. Ik maak me trouwens ook nog eens extra druk vanwege mijn leeftijd, heb jij dat niet???

Groetjes Ingrid

Ik maak me ook zeker druk om mijn leeftijd.Ik heb altijd kinderen willen hebben op mijn 30ste en nu ben ik al 32 en tja de tijd begint te tikken.
Ook ik ben bang om nooit moeder te worden maar ik ben vorig jaar bij een paragnost geweest en die vertelde dat ik 2 kinderen zou krijgen(weet niet of ik dat moet geloven)
Tuurlijk ben ik nu ook bang dat als ik weer zwanger zou zijn weer een miskraam kan krijgen,maar ik geloof ook dat 3x scheepsrecht is.En ik vind dat ik nu niet de moed op moet geven,eens zal ook ik moeder worden,al heb ik nu soms mijn twijfels daarbij.
Het is soms erger omdat ik dan allerlei zwangere zie lopen,ik werk ook nog eens op een kinderdagverblijf en dat is soms wel eens extra moeilijk.
Maar zoals ik al zei ik geef de moed(nog) niet op.
Ook voor jou heel veel succes bij de volgende poging.
groetjesss miranda

Ik moest even lachen toen ik las dat je bij een paragnost geweest bent....ik ben nl. ook zo'n type. Vorig jaar vertelde iemand me dat mijn vriend slecht zaad heeft en ik zou last hebben van verklevingen, maar wat de artsen ook zouden zeggen, we zouden kinderen krijgen. Hij zag er 3!!!! 2 jongens en heel duidelijk zag hij een meisje, misschien waren de miskramen wel jongetjes en gaat de volgende zwangerschap goed en krijg ik een meid! Nee hoor, ik weet niet wat ik er van moet geloven, dat van die onvruchtbaarheid en verklevingen klopt al niet! Maar ik hoop inderdaad dat 3x scheepsrecht is en ik moet inderdaad proberen moed te houden, maar vind dat heel moeilijk. Heb zelfs al gedacht om te stoppen, maar mijn vriend vindt het daar te vroeg voor, maar ik ben zo bang dat ik een 3e miskraam niet aankan, maar goed, we moeten van het positieve uitgaan!!! Groetjes Ingrid

Hoi Miranda en Ingrid,

Jullie moeten zeker niet de moedt opgeven want mijn zus is na drie miskramen en lang bezig zijn zwanger geworden en alles gaat goed met haar, en binnenkort moet zij bevallen!!!!!!

Dus 1 ding wat zeker is, jullie zullen alletwee mamma worden dat weet ik zeker.

Liefs, Mick

Hoi Mick,

Inderdaad bedankt voor je lieve woorden! Wel meer mensen zeggen dat ze zeker weten dat ik mamma zal worden, maar ik heb daar toch nog steeds mijn twijfels over, maar dat zal wel gewoon angst zijn. In ieder geval bedankt voor je reactie en geniet straks lekker van je nichtje of neefje!!!!!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan