voorstellen

Hoi,
Ik ben Babs en sinds 2.5 jaar bezig met kinderen krijgen. Inmiddels alle onderzoeken gehad en alles is goed.
Inmiddels heb ik al 3 mislukte IUI's gehad. Nu gaan we IUI met clomid erbij proberen.
Nu heb ik een vraagje. Ik moet met clomid beginnen op de 3e dag van de cyclus. Maar wat rekenen jullie als eerste dag? De dag dat het echt doorzet of dat het begint met een klein drupje?

Groetjes Babs

Hoi Babs,
Ik denk toch dat je dan de 1e dag van de cyclus moet beginnen, ook al zijn het een paar drupjes. Volgens mij maakt dat niet uit. Het is dan toch begonnen. Als je twijfelt, moet je het gewoon even bij je behandeld arts navragen. Ik moet nu de volgende menstruatie afwachten (ik hoop natuurlijk dat die uitblijft) en dan gaan we verder met de 2e IUI behandeling. We zijn ruim 2 jaar bezig en heb na 1e IUI behandeling een spontane zwangerschap gekregen en heb 2 weken geleden helaas toch een miskraam gehad. Jammer hè, maar we geven de hoop niet op.
Ik wens je veel succes.
Groetjes Jeanette

Hoi Babs,

Ik ga morgen beginnen met mijn derde clomid kuur. Mijn menstruatie begint altijd met bruine afscheiding. Op mijn vraag aan de gyn wanneer ik dan mijn eerste cyclusdag moet tellen kreeg ik het antwoord dat dat is op de dag dat je helder rood bloed verliest ook al begint dat om 23.45 dan nog is dat dag 1.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,

Sanne

Hoi Babs,

Ik ga morgen beginnen met mijn derde clomid kuur. Mijn menstruatie begint altijd met bruine afscheiding. Op mijn vraag aan de gyn wanneer ik dan mijn eerste cyclusdag moet tellen kreeg ik het antwoord dat dat is op de dag dat je helder rood bloed verliest ook al begint dat om 23.45 dan nog is dat dag 1.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,

Sanne

Terug
Bovenaan