voorstellen

Hallo allemaal,
Ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben Esther 27 jaar en 11 juni getrouwd met de man van mijn dromen! Een week voor de bruiloft heb ik een miskraam gehad,ik was 5 weken zwanger....nog wel pril maar het voelde toch al heel echt...heb er ook best veel last van gehad.
De bruiloft was ondanks het verdriet toch heel erg geweldig! (het was wel verdrietig omdat mijn moeder er niet bij was,ze is nl vorig jaar 29 juli overleden,en met mijn vader heb ik al 20 jaar geen contact)
Ondanks dat was het een prachtige dag en hebben we volop genoten. We zijn daarna op honeymoon geweest naar Aruba! Een echte aanrader!
Nu zijn we wel al weer aan het proberen om zwanger te worden,maar het moeilijke is dat ik nu niet zeker weet wanneer mijn eisprong was en wanneer mijn nod is...ik merk dat ik hier onzeker en onrustig van wordt...herkennen jullie dit?
Ik denk dat ik aanstaande donderdag ongesteld moet worden,maar het kan ook de week erop zijn...ik ken dus niets anders doen dan afwachten..maar dat is niet fijn! Ik vol natuurlijk ook weer vanalles...net als anders...en kan er geen touw meer aan vast knopen.
Ik merk dat het me wel helpt om hier mijn verhaal te doen,dus alvast bedankt voor diegene die dit lezen...
Het is toch wel raar dat je van het zwanger worden forum naar het zwanger zijn en februariforum,opeens naar het zwanger worden na een miskraamforum moet gaan....
maar daar hebben jullie wrs allemaal last van...nou ja lasthet is hier wel fijn,wij begrijpen elkaar goed.
Nou een heel verhaal...
Ik ben trouwens verpleegkundige van beroep dus misschien kunnen we naast een school ook een ziekenhuis beginnen? hahahha
Tot snel.
Liefs Esther
iedereen trouwens veel succes met zwanger wordn of wachten op je nod..
ik hoor het graag van iedereen.

Hoi Esther,

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik lees hier alleen maar verhalen van vrouwen die gelijk weer gaan klussen. Ik heb dit zelf vorig jaar ook gehad. Wij hebben er zelf voor gekozen om mijn lichaam en geest natuurlijk ook wat rust te geven. Dit heb je zeker nodig. Het is niet niks en dit moet je toch verwerken. Verder krijg je nu ook weer een beetje zicht in je maandelijkse periode.

Succes verder,
'
gr karin

Hallo Esther,

allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk! Wat triest dat je net voor je bruiloft een mk hebt gehad. Ook ik heb begin deze maand een vroege mk gehad (bijna 5 weken). Ook al is je zwangerschap heel pril, het is toch heel verdrietig. Ik ben zelf al bijna 15 maanden bezig en het feit dat ik in ieder geval een spontane zwangerschap kon hebben, was positief. Maar daar wordt je natuurlijk ook weer heel ongeduldig van. Ik ben gelijk begonnen met een ovulatie test. Netjes op dag 14 mijn eisprong gehad. Dus ik denk dat het makkelijk rekenen is, en heb nu op 2 juli mijn nod. Ik ben wel blij dat ik die test gedaan heb, nu weet ik het tenminste! Anders zit je zo in spanning. We hebben niet echt gericht geklust, maar het was goed om te weten dat alles "weer op de rit" zit.

Nu gaan we eerst maar lekker genieten van de vakantie! Daarna zien we wel weer verder. Ik denk namelijk dat ik gewoon ongi ga worden (voel nu al pijntjes, en ik weiger "voor de zoveelste keer" te geloven dat dit betekenis heeft).

Heel veel succes!

Liefs,
Anne

Hoi Esther,

Leuk dat je weer terug bent. Je was voor je vakantie hier ook al langs geweest toch! Nog heel erg gefeliciteerd met je bruiloft! En ben blij te horen dat je er toch nog van hebt kunnen genieten.

Na een miskraam duurt het ongeveer 6 weken voor je weer ongi bent. Zou ik als ik jou was zeker rekening mee houden.

Ik ben trouwens verzorgende ig. Dus ik kan wel op de interne! hihi

Grietjes Nienepien

Hoi Esther,

Ik ben blij dat je toch nog mooie bruiloft en honeymoon hebt gehad.
Na mijn miskraam duurde het 7 weken voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd. Ik had altijd een cyclus van 26 dagen maar de eerste ongi kan erg lang op zich laten wachten. Als ik jou was zou ik een ovulatietest gebruiken. Dat heb ik na de miskraam niet gedaan en heb daardoor toch mijn eerste eisprong gemist. Veel succes in ieder geval met weer zwanger worden!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan