Voorstellen

Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jos, 33 jaar, en heb net afgelopen week een MK gehad. 1 dag voordat we op vakantie gingen, hadden we een positieve test, en in de vakantie ( in het buitenland ) ging het dus mis. Wat voelden we ons klote. Zo ver van huis en dat dit. Het was nog maar heel pril natuurlijk, maar toch...... Bloed sinds vandaag niet meer, dus we gaan op voor de volgende ronde, maar weet nu even niet wat ik kan verwachten. Eisprong e.d. Mensen hier ervaring mee, ik hoor heel graag van jullie, over jullie ervaringen, alvast bedankt. Liefs Jos.

Hoi Jos,

Allereerst sterkte gewenst!

Het kan zijn dat je cyclus wat later op gang komt en je je eisprong wat later hebt dan gewoonlijk. Omdat het nog zo pril was denk ik niet dat je cyclus erg van slag is maar de eerste eisprong na een mk komt meestal een week, misschien 2 later dan normaal.

Sterkte!

Hoi Jos,

wat jammer he, en net in jullie vakantie, sterkte.
Ik kan helaas geen antwoord op je vraag geven, want ik vraag me hetzelfde af, ook net miskraam gehad. Hoorde wel van de vk dat je niet eerst een cyclus hoeft af te wachten.
Heel veel sterkte verder.

groetjes Nienke

Terug
Bovenaan