voorstellen

ik reageerde net wel even op het berichtje hiervoor, maar misschien wel zo netjes om me, naast hetgene wat ik hiervoor schreef,  even voor te stellen....
Mijn naam is Monique, ik ben 34 jaar, en voor de tweede keer zwanger. Helaas gaat deze zwangerschap niet zo goed aflopen als de eerste, want ik heb vorige week gehoord dat het hartje gestopt is (inmiddels 12 dagen geleden)..... ik moet de miskraam dus nog krijgen, heb nog steeds geen tekenen, maar wil het proberen lang de natuurlijke weg, zonder curretage.

Monique

Lieve Monique,

Wat ongelooflijk rot voor je.
Hoe lang moet je nog wachten voordat ze eventueel een curretage gaan doen of wil je zelf graag wachten op een natuurlijke miskraam?

Heel veel sterkte met alles wat komen gaat.

Corina

Hoi Mo,

Wat vreselijk om toch nog wel eerst een kloppend hartje te hebben gezien en dat het vlak erna alsnog is gaat!
Wat sterk van je om toch te wachten op een natuurlijk MK, al snap ik heel goed dat je dat liever hebt dan een curretage!
Ik wens je héél véél sterkte de komende tijd en laat even weten hoe het verder met je gaat!

Chihiro

Hallo Mo,

Ja daar word ik weer even stil van, verschrikkelijk zeg. Ik hoop voor je dat de natuur in dit geval ook zijn werk doet en als het kan een beetje snel graag.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd en hoop voor je dat dit forum een beetje troost kan bieden.

Liefs mireille (kreeft 28)

Terug
Bovenaan