voorstellen

Hallo dames,

Ik ben Annemieke 35jr en zwanger van mijn eerste kindje.
In okt heb ik een miskraam gehad na 7 weken..
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen... en ik ben ZOOOO bang!
wie herkend dit?

liefs Annemieke

hoi annemieke

Ik heb na mijn zoon nu 7 ook een miskraam gehad, was vrij snel weer zwanger maar was ook heel onzeker, maar een gezonde zoon nu2 1/2 gekregen.In dec 2005 was ik weer zwanger van een tweeling maar ging weer fout een in de baarmoeder en buitenbaarmoedelijke zwangerschap de ene inn de baarm leefde niet,maar in mijn eileider wel daar was ik wel kapot van.. Als ik weer zwanger wordt????Dan zal ik weer blij zijn als de 12 weken voorbij zijn ja...het is toch weer spannend
hou je taai komt vast goed...
groetjes mandy

Lieve Annemieke,

Wat verschrikkelijk spannend. Ik herken helemaal wat je schrijft. Na een miskraam lijkt het met logisch dat je bang bent dat het je weer overkomt. Erger nog het kan ook gewoon gebeuren. Ik heb zelf vorig jaar in februari een mk gehad en ben nu bijna 39 weken zwanger, het kan dus ook weer goed gaan. Maar ik was doodsbang dat ik weer die pijn en dat verdriet door zou moeten maken, ik had daar wel een beetje reden toe omdat ik heel veel bloed heb verloren in het begin van de zwangerschap. Ik zat wekelijks op de poli bij de gyn, niet goed voor je gemoedstoestand hoor. Maar zo zie je maar dat ook met slechte voortekenen je een hele goede zwangerschap kunt hebben, mijn kleintje doet het nog altijd fantastisch.

Het enige wat ik kan verzinnen is je te adviseren om te proberen blij te zijn maar wel realistisch. Als je doet alsof het niet mis kan gaan komt de klap zo hard aan maar alle dagen bang zijn tot die 3 maanden is ook niet alles hoor. Het kan gewoon goed gaan. Hou je daaraan vast.

Sterkte en probeer een beetje te genieten alvast.
Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan